Τι θα κάνει το SHAPE στο Healthy Life Festival! Δες το πρόγραμμα!

Δες όλο το πρόγραμμα των εκδηλώσεων και έλα να μας βρεις αυτό το Σάββατο και Κυριακή 21 και 22 Απριλίου στη Helexpo Αμαρουσίου!

logohlf low

Πρόγραμμα Shape @ Healthy Life Festival

Για δύο ημέρες το Shape θα βρίσκεται στην είσοδο του επιπέδου D στο Healthy Life Festival στη Helexpo.

Στη Helexpo Αμαρουσίου: Λεωφ. Κηφισίας 39, Μαρούσι.

Μάθε περισσότερα για την 1η και μεγαλύτερη έκθεση Ευ Ζην στην Ελλάδα, αλλά και όλο το πρόγραμμα δράσεων του Ηealthy Life Festival εδώ!

Σάββατο 21 Απριλίου

11:00-12:00: Safe Water Sports – Baby swimming

H υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Safe Water Sports Ελίζα Καραμπετιάν-Νικοτιάν και η αργυρή Ολυμπιονίκης Υδατοσφαίρισης Αγγελική Καραπατάκη, μας εξηγούν όλα αυτά που δεν ξέρουμε για την ασφάλεια στη θάλασσα, για το νέο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα που ενέκρινε το Υπουργείο για την ενημέρωση των παιδιών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και το baby swimming!

12:00-13:00: Το σωστό γεύμα κάθε ώρα της ημέρας

Η κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει οδηγίες για το πρέπει να περιέχει κάθε γεύμα μας. Ποιο είναι το σωστό γεύμα κάθε ώρα της ημέρας; Τι να τρώμε και πόσα γεύματα πρέπει να κάνουμε; Plus: Μπορείς να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά με διατροφή;

Μαζί μας θα είναι και το Philadelphia Active για γευστικά σνακ!

WHO is WHO: Η Κλειώ Δημητριάδου είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΚΕΚ).

13:00-14:00: Εναλλακτικές θεραπείες: Βελονισμός και σιάτσου

Η Μαρία Γρυλλάκη, πιστοποιημένη λειτουργός σιάτσου και βελονισμού μας μιλά για τις δύο εναλλακτικές θεραπείες και τις αισθητικές και ιατρικές εφαρμογές τους.

14:00-15:00: Διάλειμμα

15:00-16:00: Live session Face Yoga - Ηealthy Detox

H πρώτη πιστοποιημένη face yoga instructor στην Ελλάδα, Αρετή Καφαντάρη, μας μυεί στη face yoga, την πλέον φυσική και αποτελεσματική μέθοδο αντιγήρανσης και πρόληψης. Μια ολιστική μέθοδος που περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο συνδυασμό ασκήσεων yoga, massage, πιέσεων και χαλάρωσης αποκλειστικά για την περιοχή του προσώπου και του λαιμού. Έτοιμη για live face yoga;

Η Κλειώ Χούπη, κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος, θα μας μιλήσει για την "Τροφή ως Φάρμακο" και τι σημαίνει υγεινό detoxing.

16:00-17:00: Fitness experience

O ιδρυτής της ελληνικής ακαδημίας fitness, Γιώργος Ξηρός και η ομάδα του, μας εξηγεί τα πάντα για κάθε είδος άσκησης και τι σου προσφέρει.

17:00-19:00: Live session Αυτοάμυνα για γυναίκες

Ήξερες ότι το 25% των γυναικών παγκοσμίως γίνονται θύματα βιασμού; Ή ότι το 100% των γυναικών δέχονται σεξουαλική παρενόχληση; Δε σε συγκινούν ιδιαίτερα αυτά τα ποσοστά; Μάθε πως το 85% των θυμάτων αναγνώρισαν πως κάτι κακό θα συμβεί, αλλά το 90% δεν έκαναν απολύτως τίποτα.

Ο Μιχάλης Καφετζής, πιστοποιημένος εκπαιδευτής Krav Maga και ιδιοκτήτης της σχολής Krav Maga Kolonaki μας συστήνει στο σύστημα αυτοάμυνας Krav Maga (ή Stay away sessions).

Το Stay away βασίζεται στις τεχνικές του Krav Maga –είδος μάχης που επινόησαν οι Ισραηλινοί– και έχει προσαρμοστεί στη γυναικεία φύση. To σημαντικότερο όλων, όμως, είναι πως δε θα μάθεις μόνο πώς θα αντιμετωπίσεις μια ενδεχόμενη επίθεση με μαχαίρι, αλλά και πώς θα αναγνωρίσεις τους οιωνούς εκ των προτέρων ώστε να μη χρειαστεί να αμυνθείς (πρόληψη). Έλα για live επίδειξη!

Κυριακή 22 Απριλίου

11:00-12:00:  Το Ψωμί στη διατροφή μας

Πόσα ξέρεις για το ψωμί; Συναντάμε την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου και την Μπέτυ Κουλούρη, δημιουργό του Betty's Bakery για να μιλήσουμε για το ψωμί.

> Να το τρώμε ή όχι;

> Τι πρέπει να γνωρίζουμε πριν επιλέξουμε;

> Με τι ταιριάζει;

> Είναι το ιδανικό πρωινό;

> Είναι καλό σνακ;

> Τι είδη ψωμιού θα βρούμε πλέον στην αγορά και τι να προτιμήσουμε;

WHO is WHO: Η Αμαλία Γιωτοπούλου είναι κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, Msc και διευθύντρια του Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου.

12:00-13:00: Το σωστό γεύμα για κάθε ώρα της ημέρας

Η κλινική διαιτολόγος - διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει οδηγίες για το πρέπει να περιέχει κάθε γεύμα μας. Ποιο είναι το σωστό γεύμα κάθε ώρα της ημέρας; Τι να τρώμε και πόσα γεύματα πρέπει να κάνουμε; Plus: Μπορείς να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά με διατροφή;

Μαζί μας θα είναι και το Philadelphia Active για γευστικά σνακ!

WHO is WHO: Η Κλειώ Δημητριάδου είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΚΕΚ).

13:00-14:00: Health & Fertility coaching

Τι είναι το health coaching και τι σου προσφέρει; Η νέα τάση του well-being ήρθε και στην Ελλάδα και μαζί μας θα είναι η πρώτη πιστοποιημένη Ελληνίδα Health Coach, Χαρούλα Μπιλάλη, για να μας εξηγήσει. Παράλληλα, θα μάθουμε και το concept του fertility coaching.

Who is who: Η Χαρούλα Μαθιοπούλου Μπιλάλη είναι μοριακή βιολόγος, πιστοποιημένη health & wellness coach.

14:00-15:00: Διάλειμμα

15:00-16:00: Spetsathlon – Η ιδανική άσκηση για κάθε ηλικία

Ο πρωταθλητής κολύμβησης Δημήτρης Κουλούρης, πρεσβευτής του Spetsathlon, trainer και διατροφολόγος, είναι μαζί μας για να μιλήσουμε για την ιδανική άσκηση και διατροφή για κάθε ηλικία. Τι πρέπει να ξέρεις για την κολύμβηση και τι να περιμένουμε στο φετινό Spetsathlon;

16:00-17:00: Homemade φυσικά καλλυντικά

H γνωστή beauty expert και συγγραφέας βιβλίων ομορφιάς Δήμητρα Γουλά θα μας φτιάξει live 3 συνταγές για χειροποίητα φυσικά αλλυντικά. Έλα στο περίπτερο μας, στην είσοδο του επιπέδου D, για να φτιάξουμε μάσκα μαλλιών, μάσκα προσώπου και κρέμα σώματος με την ειδικό!

17:00-18:00: Crash test στις δίαιτες

Θέλω να κάνω δίαιτα, αλλά ποια; Με την κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο Δήμητρα Γλυνού κάνουμε Crash test στις πιο διάσημες δίαιτες! Γιατί όλοι κόλλησαν με την Dukan; Γιατί δε συστήνουν οι ειδικοί τη δίαιτα των μονάδων; Ποια είναι τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ στο αδυνάτισμα;

Έλα στο περίπτερο μας, στην είσοδο του επιπέδου D, να ρωτήσεις ό,τι θέλεις  τους ειδικούς μας!

Δες εδώ και το πρόγραμμα όλης της έκθεσης HEALTHY LIFE FESTIVAL!

Mε την ευγενική χορηγία

 Philadelphia Active

Πλούσιο σε πρωτεΐνη - Χαμηλά λιπαρά

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i