Διατροφή για τέλειο δέρμα σε 3 βήματα

Μάθε τι πρέπει να τρως για να βοηθήσεις την επιδερμίδα σου να είναι σούπερ λαμπερή.

16.01.2019

εχεις διαβασει

Αυτές είναι οι 13 σούπερ τροφές για αύξηση μυικής μάζας και ενέργεια που τρώνε οι αθλητές από τον αθλητικό διατροφολόγο

Επειδή είναι δύσκολο να κόψεις τις κακές συνήθειες διατροφής -και επειδή κανείς δεν είναι τέλειος- ζητήσαμε από τη guru για τη φροντίδα του δέρματος και αισθητικό των celebrity Renée Rouleau να μας βοηθήσει να κάνουμε ό,τι καλύτερο γίνεται. Η Rouleau μας δίνει τις καλύτερες συμβουλές για τη σωστή διατροφή για τέλειο δέρμα.

Διάβασε επίσης: Ποιες τροφές ΔΕΝ πρέπει να τρώμε (αν θες ωραίο, υγιές δέρμα)

Οι βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες εξαιτίας της κακής διατροφής μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση του κολλαγόνου και της ελαστίνης του δέρματος, κάνοντάς τα λιγότερο αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα ρυτίδες, ξηρότητα και εξάρσεις ακμής

Τα δεδομένα

Η φλεγμονώδης αντίδραση στη γλουτένη θα μπορούσε να οδηγήσει σε σοβαρές βλάβες του λεπτού εντέρου, ένα σημείο του οργανισμού σου από το οποίο θεωρείται πως ξεκινά η ακμή. Επιστημονικά στοιχεία έχουν δείξει πως οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να πυροδοτούν φλεγμονώδεις καταστάσεις, όπως η ακμή, σύμφωνα με την ειδικό.

Διάβασε επίσης: 5 φυσικές τροφές που πρέπει να τρως κάθε μέρα για όμορφο δέρμα

Αντίστοιχα, τα γαλακτοκομικά μπορεί να είναι προβληματικά αν είσαι επιρρεπής στην κυστική ακμή στο σαγόνι και τη γραμμή του πηγουνιού. “Καθώς οι περισσότερες αγελάδες γαλακτοπαραγωγής παίρνουν ορμόνες ανάπτυξης, η κατανάλωση γάλακτος, τυριού και γιαουρτιού γίνεται παράγοντα που επηρεάζει τις ενδογενείς ορμόνες και μιμείται τις ορμόνες που πυροδοτούν την παραγωγή λαδιού στο πρόσωπο, ενεργοποιώντας τη διαδικασία της ακμής” εξηγεί η Rouleau. Εάν βασανίζεσαι με σακούλες και πρήξιμο κάτω από τα μάτια, να θυμάσαι πως η κατάσταση επιδεινώνεται από τις τροφές που είναι πλούσιες σε νάτριο. Απόφευγε τα αλμυρά, ειδικά το βράδυ και πίνε πολύ νερό για να καθαρίζει ο οργανισμός σου”.

Διατροφή για τέλειο δέρμα

Βήμα 1: Κατανάλωνε τροφές που περιέχουν αντιοξειδωτικά, όπως αβοκάντο, φρούτα του δάσους, σπανάκι, σταφύλια με σκούρα φλούδα και πεπόνι. Τα αντιοξειδωτικά έχουν τη δύναμη να σε προστατεύουν από ασθένειες και καθυστερούν τη διαδικασία γήρανσης καθώς καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα σου που μπορεί να βλάψουν τα κύτταρά σου.

Βήμα 2: Προσλάμβανε πολλή βιταμίνη C κάθε μέρα! Αν θέλεις να βελτιώσεις την εμφάνιση της επιδερμίδας σου και να καθυστερήσεις τη γήρανση από μέσα προς τα έξω, προσπάθησε να προσλαμβάνεις περισσότερη C μέσα από πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπρόκολο, πεπόνι, kale, γλυκοπατάτες, κόκκινες πιπεριές, φράουλες, πορτοκάλια, ντομάτες και γκρέιπφρουτ.

Βήμα 3: Τα καλύτερα ψάρια που μπορείς να τρως είναι του ψυχρού νερού. Προσπάθησε να συμπεριλαμβάνεις όσο συχνότερα γίνεται στη διατροφή σου σαρδέλες, τόνο, σκουμπρί, ρέγκα και πέστροφα. Όλα τους σου προσφέρουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα για πιο λείο, πιο ενυδατωμένο δέρμα, αυξημένη ενέργεια και πιο δυνατό ανοσοποιητικό.

[related id="76343"]

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

Best of network

#shapegreece