5 συμβουλές για νεανικό δέρμα (αυτά πρέπει να θυμάσαι!)

Τώρα μπορείς να μπεις σε πρόγραμμα και να διατηρήσεις την επιδερμίδα σου φρέσκια και νεανική.

16.06.2019

Γράφει: Σοφία Μάργαρη

εχεις διαβασει

5 μυστικά για τέλειο χρώμα μαλλιών από την color expert

Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσεις. Εάν ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες μας, η επαναφορά της υγείας και της λάμψης στην επιδερμίδα σου είναι ζήτημα μερικών εβδομάδων.

Η σύγχρονη κοσμετολογία έχει να επιδείξει τεράστια γκάμα πολλών και διαφορετικών προϊόντων, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μπερδεύεσαι για το ποιες είναι οι πραγματικές σου ανάγκες. Έτσι, καταλήγεις όχι μόνο με ένα σωρό νέα καλλυντικά που δεν ξέρεις τι να τα κάνεις, αλλά, το χειρότερο, με τα λάθος προϊόντα! Εμείς ετοιμάσαμε για σένα έναν απλό οδηγό, για να εξερευνήσεις την αγορά με ευκολία και να εντοπίσεις αυτό ακριβώς που σου χρειάζεται.

1. Θρέψου με θρεπτικά συστατικά

Η επιδερμίδα σου διαθέτει μια εξωτερική στιβάδα η οποία λειτουργεί σαν ασπίδα προστασίας. Η λειτουργία της είναι πολύ σημαντική, καθώς συγκρατεί τα θρεπτικά συστατικά και αποβάλλει όσα δεν την ωφελούν. Αυτή η ασπίδα παραμένει εξαιρετικά ισχυρή μέχρι τα 25 σου χρόνια περίπου.

Μετά την ηλικία αυτή, η ζημιά από την έκθεση στον ήλιο, την μόλυνση και την αφυδάτωση αρχίζει σιγά σιγά να εκδηλώνεται με τη μορφή γραμμών και ρυτίδων. Η λύση σε αυτή την περίπτωση είναι προϊόντα που περιέχουν θρεπτικά συστατικά όπως το ginseng, οι βιταμίνες και τα λιπίδια.

2. Ενυδατώσου με νερό

Το μυστικό για απαλή, λεία επιδερμίδα είναι, φυσικά, η ενυδάτωση. Όταν είσαι 20 χρόνων, η χρήση ενυδατικής κρέμας με λεπτόρρευστη υφή μία φορά την ημέρα θεωρείται αρκετή, καθώς είναι πιθανό να αντιμετωπίζεις ακόμη προβλήματα ακμής. Όταν, όμως, περάσεις τα 30, κρίνεται απαραίτητη η χρήση μιας πιο πλούσιας κρέμας και, μάλιστα, όχι μία αλλά δύο φορές την ημέρα, για να είσαι σίγουρη πως προσφέρεις στην επιδερμίδα σου την ενυδάτωση που χρειάζεται. Αναζήτησε προϊόντα που περιέχουν υαλουρονικό οξύ, το οποίο έλκει και συγκρατεί το νερό στην επιφάνεια της επιδερμίδας, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

3. Προστατέψου με αντιοξειδωτικά

Οι ελεύθερες ρίζες προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημιά στα κύτταρά σου και καταστρέφουν το κολλαγόνο που διατηρεί την επιδερμίδα σου νεανική και ελαστική. Μόνο τα αντιοξειδωτικά μπορούν να εξουδετερώσουν τη δράση τους.

Αυτό δεν αποτελεί νέο για την κοσμετολογία, αφού οι βιταμίνες Ε και C, καθώς και το πράσινο τσάι χρησιμοποιούνται κατά κόρον την τελευταία δεκαετία. Η είδηση είναι ότι οι φόρμουλες των καλλυντικών έχουν βελτιωθεί τόσο ώστε να μεταφέρουν στην επιδερμίδα μεγαλύτερες δόσεις και να χαρίζουν καλύτερα αποτελέσματα.

Διάβασε επίσης: Υαλουρονικό, βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά: Τα αντιγηραντικά συστατικά που χρειάζεται η επιδερμίδα σου

4. Απώθησε τις βλαβερές ακτίνες

Θα το έχεις ακούσει χιλιάδες φορές. Ο ήλιος αποτελεί την πιο σημαντική αιτία γήρανσης της επιδερμίδας. Γι’ αυτό, όποια κι αν είναι η ηλικία σου, μην ξεχνάς ποτέ το αντηλιακό σου, ακόμη και το χειμώνα, που δε νιώθεις τόσο έντονα τις ακτίνες του ήλιου!

Μπορείς να απλώσεις το αντηλιακό σου μετά την ενυδατική ή απλώς να επιλέξεις μια ενυδατική με SPF για προστασία μέσα στην πόλη. Πρόσεχε όμως! Το προϊόν που θα επιλέξεις θα πρέπει να σε προστατεύει από όλο το φάσμα της ηλιακής ακτινοβολίας, δηλαδή από τις ακτίνες UVA και UVB, αλλιώς θα έχει γίνει μισή δουλειά.

5. Ελέγξε το άγχος σου

Έχεις παρατηρήσει ποτέ την όψη της επιδερμίδας σου στο τέλος μιας απαιτητικής και κουραστικής εβδομάδας; Όσο κουρασμένο νιώθεις το σώμα σου άλλο τόσο νιώθεις και το δέρμα σου. Αυτό συμβαίνει γιατί η επιδερμίδα έχει το δικό της ενδοκρινολογικό σύστημα και παράγει ορμόνες, την κορτιζόλη και τις ενδορφίνες.

Όταν είσαι αγχωμένη, τα επίπεδα της κορτιζόλης ανεβαίνουν και η διαδικασία της αποκατάστασης επιβραδύνεται, με αποτέλεσμα την μείωση του κολλαγόνου και την έξαρση της φλεγμονής. Αντίθετα, έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι ο ύπνος και η άσκηση μειώνουν τα επίπεδα της κορτιζόλης και αυξάνουν τις ενδορφίνες, οι οποίες έχουν αντιφλεγμονώδη δράση. Η συνταγή για να προστατέψεις την υγεία της επιδερμίδας σου είναι απλή: απόλαυσε όσο πιο συχνά μπορείς έναν 8ωρο ύπνο και βρες το χρόνο για άσκηση τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Επειδή, δε, είναι αδύνατο να ζήσεις μια φυσιολογική και ήρεμη καθημερινότητα, φρόντισε να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου πολλές τροφές με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, όπως το πράσινο τσάι, τα πράσινα λαχανικά και τα φρούτα. Φυσικά, μην ξεχνάς την πολύτιμη κρέμα σου, πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Διάβασε επίσης: Ποιες τροφές ΔΕΝ πρέπει να τρώμε (αν θες ωραίο, υγιές δέρμα)

Editor's Picks

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.