Σώσε τα μαλλιά σου από το καλοκαίρι (& όχι μόνο)!

Μάθε ότι δεν ήξερες για τα μαλλιά σου και δες πώς θα τα σώσεις από τους κινδύνους του καλοκαιριού και όχι μόνο!

14.07.2017

εχεις διαβασει

Εχθρός 1ος
Ο καταστροφικός ήλιος

Από όλους τους περιβαλλοντικούς παράγοντες (ρύπανση, υγρασία, θερμότητα), η ηλιακή ακτινοβολία αποτελεί την πιο βλαβερή εξωτερική επίδραση στα μαλλιά. Κι αυτό γιατί η τρίχα αποτελείται από λιπίδια που σχηματίζουν τον ενδοκυτταρικό ιστό της.

  • Ο ιστός αυτός είναι πολύ ευαίσθητος στη φωτοαλλοίωση και με την έκθεση στον ήλιο φθείρεται: τα λέπια της τρίχας ανοίγουν, ανασηκώνονται και αποσπώνται.
  • Έτσι, ο φλοιός της απογυμνώνεται και η τρίχα δεν προστατεύεται. Τα μαλλιά γίνονται άγρια, θαμπά, αφυδατωμένα.
  • Το χρώμα ξεθωριάζει και οι τρίχες σπάνε εύκολα. Η τρίχα μένει «γυμνή», όταν η επιφάνειά της αλλοιωθεί. Οι βαθιές αλλοιώσεις φτάνουν μέχρι το φλοιό της, δηλαδή την «καρδιά» της.
  • Συνεπώς τα μαλλιά γίνονται πορώδη, ευαίσθητα, χωρίς αντιστάσεις και τελικά σπάνε. Τα εμφανή αυτά σημάδια είναι αποτέλεσμα χημικής και φυσικής αλλοίωσης της δομής της τρίχας.
  • Η αλλοίωση αυτή, εφόσον προκληθεί, δεν αλλάζει, επειδή η τρίχα είναι μια νεκρή δομή και δεν μπορεί να αυτο-αναδομηθεί..

Εχθρός 2ος
Το όχι και τόσο αθώο νερό

Τόσο το νερό της θάλασσας όσο και της πισίνας ευνοούν το σχηματισμό ελεύθερων ριζών και κάνουν πιο έντονες τις αλλοιώσεις που οφείλονται στον ήλιο. Όταν η υδρόμορφη μεμβράνη των μαλλιών αλλοιωθεί, τότε αυτά γίνονται ακόμη πιο ευάλωτα στις επιπτώσεις της ακτινοβολίας UV.

Εχθρός 3ος
Η κακή διατροφή

Υπάρχει βέβαια η επίδραση των εξωτερικών παραγόντων, ωστόσο η καλή ή κακή κατάσταση των μαλλιών σου οφείλεται πρωτίστως στη διατροφή σου και κατά δεύτερο λόγο στον τρόπο που ζεις.

  • Οι ακανόνιστες ώρες και οι πρόχειρα παρασκευασμένες τροφές ή τα γεύματα που υπερτερούν σε λίπος και στερούνται τα θρεπτικά στοιχεία (βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες) αποδυναμώνουν τα μαλλιά και οδηγούν στο δρόμο της απώλειας.
  • Έρευνες έχουν δείξει ότι από τη στιγμή που μια γυναίκα διορθώσει τις διατροφικές της συνήθειες ως ένα σημείο, τα μαλλιά ξανανιώνουν, γίνονται λαμπερά, δυνατά και υγιή.
  • Υιοθέτησε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και συμπληρώματα βιοτίνης, κυστίνης, κυστεΐνης, τυροσίνης, χολίνης και ινοσιτόλης που θα βοηθήσουν σημαντικά τη σωστή ανάπτυξη των μαλλιών. Τα τελευταία, βέβαια, αφού συμβουλευτείς το γιατρό σου.

Άλλοι τρόποι να προστατεύεις τα μαλλιά σου…

Editor's Picks

Περισσότερα από Μόδα & Ομορφιά

#shapegreece