12 μυστικά ευφυΐας: Πώς θα εξασκήσεις τον εγκέφαλο

Ιδού πως πρέπει να εξασκείς τον εγκέφαλο σου για να έχεις «κοφτερό» μυαλό.

10.07.2016

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

12 μυστικά ευφυΐας: Πώς θα εξασκήσεις τον εγκέφαλο

Χρησιμοποίησε τον εγκέφαλό σου

Ισχύει: ό,τι δεν χρησιμοποιείς, αχρηστεύεται. Η εξάσκηση του εγκεφάλου σου θα κρατήσει το μυαλό σου κοφτερό. Οι άνθρωποι που είναι πιο δραστήριοι σε δραστηριότητες διανοητικής πρόκλησης έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάθουν Αλτσχάιμερ. Δοκίμασε αυτά:

  • Διάβασε ένα βιβλίο
  • Πήγαινε σε μια διάλεξη
  • Άκου ραδιόφωνο
  • Παίξε ένα παιχνίδι
  • Επισκέψου ένα μουσείο
  • Μάθε μια ξένη γλώσσα

Ανακάτεψε τα πράγματα

Θυμάσαι που ως παιδί προσπαθούσες να μιλάς ανάποδα; Ερευνητές στο Πανεπιστήμιου Ντιουκ δημιούργησαν ασκήσεις που αποκαλούν “neurobics”, οι οποίες προκαλούν τον εγκέφαλό σου να σκεφτεί με καινούργιους τρόπους. Καθώς οι πέντε αισθήσεις σου είναι το κλειδί της μάθησης, χρησιμοποίησέ τις για να εξασκήσεις το μυαλό σου. Αν είσαι δεξιόχειρας, προσπάθησε να χρησιμοποιείς το αριστερό σου χέρι. Πήγαινε στη δουλειά από άλλο δρόμο. Κλείσε τα μάτια σου και δες αν μπορείς να αναγνωρίσεις μια τροφή από τη γεύση της.

Γυμνάσου για κοφτερό μυαλό

Η άσκηση, ειδικά εκείνη που κάνει τους παλμούς σου να αυξάνονται όπως το βάδισμα ή το κολύμπι, έχει και διανοητικά πλεονεκτήματα. Παρότι οι ειδικοί δεν γνωρίζουν ακριβώς το λόγο, η φυσική δραστηριότητα μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και να βελτιώσει τις συνδέσεις ανάμεσα στα εγκεφαλικά κύτταρα. Το να παραμένεις δραστήρια μπορεί να βοηθήσει τη μνήμη, τη φαντασία ακόμη και την ικανότητά σου να προγραμματίζεις τις διάφορες δουλειές σου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece