Να οι 6 κινήσεις για να ξεκινάς τη μέρα σου με καλή διάθεση (ακόμα κι αν ξύπνησες στραβά!)

Υπάρχουν επιστημονικοί τρόποι για να αποκτάς θετική προσέγγιση, όταν ξυπνάς με κακή διάθεση. 

07.11.2018

εχεις διαβασει

Κάνε restart στη μέρα σου!

1. Μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι

Πέρνα τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα της ημέρας σου σχεδιάζοντας κάτι όμορφο που θα κάνεις για σένα. «Αυτό μπορεί να σε βάλει σε καλή διάθεση – ακόμη κι αν απλώς πας να πάρεις φρέσκα φρούτα» τονίζει η Alice Domar, PhD, συγγραφέας του Be Happy Whithout Being Perfect.

2. Σήκω από το κρεβάτι

«Όσο περισσότερο μένεις στο κρεβάτι, τόσο περισσότερο χαλάει η διάθεσή σου» επισημαίνει η Christine Padesky, PhD, συγγραφέας του Mind Over Mood. Πέταξε το πάπλωμα, φτιάξε καφέ, κάνε ντους και ετοιμάσου για μια καλή μέρα.

3. Πιες 2 ποτήρια νερό πριν τον καφέ

«Όταν ξυπνάμε, ο οργανισμός μας είναι αφυδατωμένος» εξηγεί η Susan Kleiner. PhD, συγγραφέας του The Good Mood Diet. Και η αφυδάτωση δημιουργεί κόπωση η οποία επηρεάζει τη διάθεση.

4. Κουνήσου

Ο Νο 1 τρόπος για να νικήσεις την κακή διάθεση; Η γυμναστική. «Και ελάχιστα λεπτά φυσικής δραστηριότητας –ζωηρό περπάτημα, τρέξιμο επί τόπου– αυξάνουν την ενεργητικότητα και βελτιώνουν τη διάθεση» σημειώνει ο Robert Thayer, PhD, συγγραφέας του Calm Energy.

5. Ψάξ’ το

Αν ξύπνησες με άγχος, προσπάθησε να εντοπίσεις τι το προκαλεί. Είναι κάτι που σου είπαν χθες; Έχεις μια συνάντηση που θέλεις να αποφύγεις; Μήπως φταίει
το όνειρο που έβλεπες; «Αν βρεις το λόγο που είσαι αναστατωμένη, έχεις κάνει τη μισή διαδρομή για να νιώσεις καλύτερα» επισημαίνει η Alice Domar.

6. Να είσαι ευγενική και ευγνώμων

Γενικότερη η οδηγία, αλλά η γενναιοδωρία και η ευγνωμοσύνη συμβάλλουν πολύ
στην ευτυχία, σύμφωνα με τον Todd B. Kashdan, PhD, διευθυντή του αμερικανικού Laboratory for the Study of Social Anxiety. Κάνε κάτι ευγενικό για έναν ξένο ή μια φίλη και θα δεις ότι θα νιώσεις καλύτερα. Extra βοήθεια; Γράφε κάθε πρωί τρία πράγματα για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη.

Διάβασε επίσης:

Χωρίς άγχος! 5 συνήθειες των ανθρώπων που ΔΕΝ έχουν άγχος

5 μικρές αλλαγές τώρα για καλή υγεία και καλύτερη ζωή στα 20, στα 30 και αργότερα

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Να συγκατοικήσω ή όχι; 7 σημάδια πως δεν είσαι έτοιμη (ακόμα κι αν πιστεύεις το αντίθετο!)

Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στη σχέση σου, αλλά έχεις «δεύτερες» σκέψεις, τότε αυτό το άρθρο θα σε βοηθήσει.

Πώς να εκφράσω την αγάπη μου; Ξέρεις ποιες είναι οι 5 γλώσσες της αγάπης;

H Σοφία Κλώτσα μάς εξηγεί τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι εκφράζουμε αγάπη ή επικοινωνούμε την έγνοια μας για τους άλλους.

Νάντια Μπουλέ
Νάντια Μπουλέ: «Η ψυχοθεραπεία είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις»

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε για τα πάντα (σχεδόν) στη Μυρτώ Μήτσιου.

γυναίκα υγεία χαρά ευτυχία
Ενδιαφέροντα σεμινάρια για όσους θέλουν να φροντίζουν το σώμα και το πνεύμα τους

Η διοργάνωση Ευημερώ έκανε την πρεμιέρα της τον Σεπτέμβριο με μεγάλη επιτυχία και συνεχίζει να τροφοδοτεί το κοινό με καινούργια ερεθίσματα και γνώσεις.

#shapegreece