Να πώς θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση με 13 κινήσεις, σύμφωνα με έρευνες

Οι έρευνες έχουν δείξει το δρόμο: έτσι θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου

04.06.2017

εχεις διαβασει

13 τρόποι για να τονώσεις άμεσα την αυτοπεποίθησή σου

Ακόμα κι αν δεν αντιμετωπίζεις έλλειψη αυτοπεποίθησης, υπάρχουν κάποιες στιγμές που νιώθεις ότι δεν έχεις τη δύναμη να καταφέρεις αυτό που θέλεις. Είτε πρόκειται για μία δύσκολη περίοδο είτε απλά δεν έχεις διάθεση, δεν θέλει και πολύ για να μαζευτείς στο «καβούκι» σου και να παραιτηθείς.

Οι 4 συνήθειες των ανθρώπων με αυτοπεποίθηση

Ευτυχώς όμως είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις να τονώσεις την αυτοπεποίθησή σου και να ξαναβρείς τη δύναμη να προχωρήσεις μπροστά. Τα παρακάτω tips εγγυώνται άμεση επιτυχία!

1. Τραγούδα σαν τη Beyoncé. Ποιος κάνει κουμάντο; Εσύ!

Να πώς θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση με 13 κινήσεις, σύμφωνα με έρευνες

2. Ξέχνα για λίγο την «κοσμιοτάτη» διαγωγή και εκφράσου όπως θέλεις, αφού σύμφωνα με το Psychology Today, η βωμολοχία μπορεί να αποδειχθεί εμψυχωτική. (Φρόντισε βέβαια να μην υπάρχουν κοντά σου παιδιά).

Έχε δίπλα σου όποιον άνδρα θες με 5 βήματα αυτοπεποίθησης!

Να πώς θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση με 13 κινήσεις, σύμφωνα με έρευνες

3. Φτιάξε τη στάση του σώματός σου. Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι με πιο δυναμική στάση (ίσια πλάτη και στήθος ελαφρώς πιο έξω) είναι πιο χαρούμενοι και σκέφτονται πιο θετικά.

4. Ψεκάσου με το αγαπημένο σου άρωμα. Μία μελέτη στο Journal of Cosmetic Sciences δείχνει ότι οι άνθρωποι που επιλέγουν να ψεκαστούν με ένα άρωμα, τείνουν να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Ήξερες πως αν κοιμάσαι σε αυτή τη στάση μειώνεται η αυτοπεποίθηση σου;

6. Πιες ένα φλιτζάνι καφέ για άμεση δόση ενέργειας.

7. Επίλεξε ένα outfit που σε κολακεύει και σε κάνει να αισθάνεσαι δυναμική.

Να πώς θα αποκτήσεις αυτοπεποίθηση με 13 κινήσεις, σύμφωνα με έρευνες

8. Φέρε στο μυαλό σου τα πρόσφατα κατορθώματά σου και δώσε συγχαρητήρια στον εαυτό σου.

Οι 10 συνήθειες που θα αλλάξουν την υγεία σου (φάε αλμυρό πρωινό, άκου κλασική μουσική όταν τρως και άλλες έρευνες!)

9. Πάρε μερικές αργές, βαθιές αναπνοές για να πάρεις περισσότερο οξυγόνο στα πνευμόνια και τον εγκέφαλό σου.

10. Χαμογέλα. Δες και ξαναδές το video που σου έστειλε η κολλητή σου.

 

[related id="74388"]

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece