Πώς θα έχω θετική ενέργεια; Τα 6 βήματα που -αν ακολουθήσεις όντως- υπόσχονται επιτυχία

Απόκτησε θετική στάση ζωής έτσι!

25.08.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Πώς θα έχω θετική ενέργεια; Τα 6 βήματα που -αν ακολουθήσεις όντως- υπόσχονται επιτυχία

4/ Προσδιόρισε το θετικό και το αρνητικό

Όσο «μαύρη» κι αν φαίνεται, κάθε κατάσταση έχει και τη θετική της πλευρά, επιμένει ο Achor. «Δεν έχω γνωρίσει ποτέ ένα περιβάλλον όπου δεν μπορούσαν να βρεθούν θετικές λεπτομέρειες», γράφει ο Achor.

Δοκίμασε αυτό: Συγκεντρώσου σε ένα αντικείμενο ή δουλειά και κατάγραψε όσο περισσότερες περιγραφές μπορείς για 30 δευτερόλεπτα. Παίρνεις 3 βαθμούς για τις θετικές περιγραφές και έναν για τις αρνητικές. Γιατί να συμπεριλάβεις τις αρνητικές; «Ο εντοπισμός των αρνητικών μπορεί να μας παρακινήσει να λάβουμε δράση και με την εξέτασή τους ο εγκέφαλός μας μπορεί να γίνει πιο ευέλικτος και εύστροφος», λέει ο Achor.

Διάβασε επίσης: «Ασκήσεις αισιοδοξίας: Βάλε το γέλιο στη ζωή σου»

5/ Μίλησε στους σωστούς ανθρώπους όταν θέλεις υποστήριξη

Το να μοιράζεσαι τα δράματά σου με τους συναδέλφους ή την αδερφή σου μπορεί να είναι πιο βλαβερό παρά βοηθητικό, σύμφωνα με τον Achor. Το να μιλάς συνεχώς σε ανθρώπους με παρόμοια άποψη θα μπορούσε να σημαίνει πως ακούς επαναλαμβανόμενα την ίδια οπτική, κάτι που δεν ευνοεί τη λύση των προβλημάτων σου. Για να αποκτήσεις μια θετική στάση, αναζήτησε διαφορετικές απόψεις ώστε να μπορείς να αναγνωρίσεις όλες τις πτυχές ενός θέματος.

Δοκίμασε αυτό: Για τις μεγάλες αποφάσεις –το τέλος μιας σχέσης, να ζητήσεις προαγωγή- χρησιμοποίησε έναν έλεγχο πραγματικότητας τριών ανθρώπων, λέει ο Achor. «Βρες κάποιον με μια διαφορετική προσωπικότητα, διαφορετική οικονομική κατάσταση και διαφορετική ηλικιακή ομάδα», εξηγεί ο Achor. «Αυτό σε καλύπτει από παντού».

Διάβασε επίσης: «O τέλειος οδηγός θετικής σκέψης!»

thetiki-energeia

6/ Διοχέτευσε το άγχος σου

Το άγχος σου κάνει κάθε κακή κατάσταση χειρότερη. Ή μήπως όχι; Οι ορμόνες που ελευθερώνονται όταν έχεις άγχος μπορούν να ενισχύσουν τη μνήμη και τη λογική σου ικανότητα, λέει ο Achor. Επιπλέον, διδάσκοντας τον εαυτό σου να σκεφτεί τις θετικές πλευρές του άγχους μπορεί να βελτιωθεί η απόδοσή σου καθώς και η διανοητική και φυσική σου υγεία. Σε μια μελέτη, διευθυντές εκπαιδευμένοι να αναγνωρίσουν τα πλεονεκτήματα του άγχους ανέφεραν κατά 23% μείωση των σωματικών συμπτωμάτων του, όπως οι πονοκέφαλοι, οι πόνοι στην πλάτη και η κούραση.

Δοκίμασε αυτό: Όταν είσαι κατακλυσμένη από το άγχος, εντόπισε τον πραγματικό λόγο. Αν ανησυχείς για μια επαγγελματική παρουσίαση, μπορεί να αγχώνεσαι για το αν θα εντυπωσιάσεις το αφεντικό σου, και όχι επειδή θα μιλήσεις μπροστά σε μια ομάδα. Προσπάθησε να κατευθύνεις το άγχος σου σε έναν τομέα που μπορείς να διαχειριστείς με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece