Άγχος στο γραφείο; Τα καλύτερα tips για να το ξεπεράσεις!

Αναθεώρησε τη σχέση σου με το στρες και ανάδειξε τη δημιουργικότητα σου.

09.08.2018

εχεις διαβασει

Αυτή η περιπλάνηση του νου είναι απαραίτητη για να είσαι ήρεμη αλλά και δημιουργική. Σου επιτρέπει να εστιάσεις περισσότερο μέσα σου και όχι στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, κάτι που ήταν πολύ συνηθισμένο κάποτε, αλλά έχει σχεδόν εγκαταληφθεί με την επικράτηση του Διαδικτύου». Η ονειροπόληση σε βοηθά να επιστρέψεις σε μια εποχή όπου οι ζωές μας ήταν λιγότερο χαοτικές και επιπλέον σε αναγκάζει να ασχοληθείς περισσότερο με τον εαυτό σου.

Διάβασε επίσης: Oι κορυφαίες συνήθειες των 10′ για να ξεκινάς τη μέρα σου χωρίς άγχος

  • Κάνε σχέδια με ένα μολύβι στο χαρτί. Μιας και αναφερθήκαμε στο τι κάναμε για να περνάει η ώρα στο σχολείο, ίσως είναι σκόπιμο να πάρουμε ένα χαρτί και ένα μολύβι και να αρχίσουμε να ζωγραφίζουμε λουλουδάκια και καρδούλες. Δεν έχει σημασία το σχέδιο, όσο αυτή η κίνηση του χεριού που βοηθά τον εγκέφαλο να αποφορτιστεί. «Αν δε σου έρχεται να ζωγραφίσεις κάτι, μπορείς απλά να γράφεις την ίδια λέξη ξανά και ξανά» λέει η ειδικός. Παρόμοια επίδραση στον εγκέφαλο έχουν κι άλλες δραστηριότητες, όπως η τακτοποίηση του γραφείου σου ή μια βόλτα έξω από το χώρο.
  • Βάλε το διάλειμμα στο πρόγραμμά σου. Έχεις ήδη οργανώσει τις πιο σημαντικές δουλειές της ημέρας. Έχεις όμως φροντίσει να συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου μερικά διαλείμματα; Ακόμα και τις ημέρες που θεωρείς ότι είσαι τόσο φορτωμένη που δεν έχεις την πολυτέλεια να σταματήσεις ούτε
    λεπτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ να σταματήσεις για λίγο και να χαλαρώσεις. Ιδανικά, κανόνισε να κάνεις το διάλειμμά σου κάπου αλλού, όπως στην καντίνα ή έξω από το κτίριο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece