Πώς να αντιμετωπίσεις τις κρίσεις πανικού στην παρουσίαση ή στο γραφείο

Μάθε τι μπορείς να κάνεις για να έχεις και καλύτερη απόδοση στη δουλειά, και λιγότερο άγχος.

07.06.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Παθαίνεις κρίσεις πανικού στη δουλειά; Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσεις και να μειώσεις το άγχος που σε καταβάλλει.

Κρίσεις πανικού στη δουλειά; Τι να κάνεις;

Κρίση πανικού σε μία παρουσίαση:

Έπαθες πανικό όταν έκανες μια παρουσίαση στη δουλειά και τώρα πρέπει να μιλήσεις ξανά σε κοινό; Μην πανικοβάλλεσαι αν σε πιάσει ξανά το άγχος της απόδοσης. Το μυστικό για να βγεις από την παγωμάρα είναι να κινείσαι. «Φτιάχνοντας απλώς τις κάρτες σου, ή ρυθμίζοντας το μικρόφωνο, ή ακόμη και πίνοντας λίγο νερό, διασπάς το μοτίβο φόβου που μπλοκάρει τον εγκέφαλό σου», λέει ο Peter Meyers, σύμβουλος Επικοινωνίας στην Καλιφόρνια και συγγραφέας του As We Speak.

Έπειτα, καθώς αρχίζεις να μιλάς, κοίταξε ένα φιλικό πρόσωπο στο κοινό. Μόλις βρεις το ρυθμό σου, οι μόνοι που θα μείνουν άφωνοι είναι οι ακροατές σου.

Tip: Εξασκήσου! Η έλλειψη προετοιμασίας είναι η βασική αιτία του πανικού τόσο στη δουλειά συνολικά όσο και πάνω στη σκηνή.

Κρίση πανικού στο γραφείο:

Το να σημειώνεις οτιδήποτε πρέπει να κάνεις μες στη μέρα μπορεί να φαίνεται αποτελεσματικό, αλλά όταν έχεις πολλές υποχρεώσεις και δεν έχεις στρατηγική για να τα ολοκληρώσεις, μπορεί τελικά αυτό να σε αγχώνει και να σε παραλύσει. Αντίθετα, δημιούργησε ένα πλάνο που ενσωματώνεις τις υποχρεώσεις σου απευθείας στο ημερολόγιό σου. Γέμισε το 70% της ατζέντας σου και άφησε τον υπόλοιπο χώρο κενό για πράγματα της τελευταίας στιγμής, που αναπόφευκτα θα προκύψουν. Όταν θέτεις προτεραιότητες και κατανέμεις το χρόνο σου, απελευθερώνεις το μυαλό σου ώστε να επικεντρωθεί στη δουλειά που έχεις εκείνη τη στιγμή.

Διάβασε επίσης: Δε μου αρέσει η δουλειά μου! Η life coach δείχνει το δρόμο αν νιώθεις ότι έχεις κολλήσει

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece