Πήρες προαγωγή και έγινες leader; 3 συμβουλές για ομαλή μετάβαση

Απλοί τρόποι για να διαχειριστείς σωστά την ηγετική θέση που έχεις αναλάβει.

18.09.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

4 συμβουλές για να γίνεις καλύτερο αφεντικό

Τα αισθήματα ανασφάλειας που συνοδεύουν συχνά έναν ηγετικό ρόλο ίσως εκδηλωθούν ως ανικανότητα να θέσεις όρια ή ως μια τάση υπερβολικού συγκεντρωτισμού. Χρησιμοποίησε τις τρεις συμβουλές της για να κάνεις όσο το δυνατόν πιο ομαλή τη μετάβαση σε μια νέα θέση εξουσίας.

Μη γίνεσαι φίλη με όλους

Το να μιλάς για την προσωπική σου ζωή είναι ένας φυσικός τρόπος να δένεσαι με τους άλλους, αλλά την ίδια στιγμή, μπορεί να υποτιμήσει την αξιοπιστία σου. Μπορείς να μοιραστείς κάποια πράγματα για την οικογένειά σου ή τα χόμπι σου, αλλά απόφυγε τις λεπτομέρειες για το τι έκανες στο σαββατοκύριακο ή στο χθεσινοβραδινό καβγά με τη μητέρα σου.

Μοίρασε τη δουλειά που πρέπει να γίνει

Εάν σε κάθε άλλον τομέα της ζωής σου μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα, τότε ίσως δυσκολεύεσαι να μοιράσεις αρμοδιότητες σε άλλους. Η ανάθεση καθηκόντων στους υφισταμένους σου θα βοηθήσει εκείνους να αναπτύξουν νέες ικανότητες και εσένα να μη νιώθεις εγκλωβισμένη.

Καλύτερα να λες παρά να ζητάς

Αντί να ρωτήσεις «Θα μπορούσες να κάνεις…» δοκίμασε να πεις: «Κάνε σε παρακαλώ…». Αυτή η ευγενική διατύπωση θα σε καθιερώσει ως ηγέτη της ομάδας και όχι ως κάποιον που ζητά μια χάρη ή βοήθεια.

Διάβασε επίσης: Πώς θα γίνω καλύτερη στη δουλειά; Οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις πριν καν φτάσεις στο γραφείο

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece