10 tips για να αποβάλλεις το άγχος πριν τον ύπνο

10 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να αποβάλλεις το άγχος, το στρες και την ένταση της ημέρας πριν πας για ύπνο

15.08.2012

εχεις διαβασει

10 tips για να 
αποβάλλεις το άγχος 
πριν τον ύπνο


Ακολούθησε τις παρακάτω Shape συμβουλές σε αυτή τη σειρά, και κοιμήσου σαν πουλάκι..

 

  1. Κλείσε την τηλεόραση και τον υπολογιστή τουλάχιστον μία ώρα πριν πας για ύπνο. Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσεις το μυαλό και το σώμα σου για την κατάσταση του ύπνου. Τα οπτικά ερεθίσματα από την τηλεόραση και από τον υπολογιστή, δεν είναι είναι ότι πιο βοηθητικό για τη χαλάρωση που επιδιώκεις να πετύχεις.

  2. Συγύρισε και τακτοποίησε το υπνοδωμάτιο σου και την κουζίνα. Παρόλο που όταν κοιμάσαι δεν αντιλαμβάνεσαι το κατά πόσο καθαρό είναι το δωμάτιο, το μυαλό σου το ξέρει. Ένα καθαρό και τακτοποιημένο δωμάτιο φέρνει σε ισορροπία μυαλό και σώμα και θα σε βοηθήσει να έχεις έναν πιο ήρεμο ύπνο.

  3. Επίδειξε ιδιαίτερη προσοχή στα υγρά και στο φαγητό που καταναλώνεις λίγο πριν κοιμηθείς. Η καφεΐνη, τα τσιγάρα και το αλκοόλ αντενδείκνυνται πριν τον ύπνο καθώς μπορούν να σε απορυθμίσουν και να σου προκαλέσουν αϋπνίες. Βαριά γλυκά και λιπαρά φαγητά καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Ένα ποτήρι ζεστό γάλα, ένα ελαφρύ σνακ και νερό είναι οι ιδανικές επιλογές, αν θέλεις να βάλεις κάτι στο στόμα σου πριν κοιμηθείς.

  4. Κάνε ένα ζεστό ντους. Το νερό πέρα από καθαρτικό λειτουργεί καθαρτικά και στην ψυχολογία. Όχι μόνο θα αισθανθείς καθαρή, θα αισθανθείς και πιο ανανεωμένη καθώς θα έχεις αποβάλλει όλο το άγχος, το στρες και τα προβλήματα της ημέρας.

  5. Μην παραμελείς την ρουτίνα ομορφιάς και υγιεινής που πρέπει να ακολουθείς πριν κοιμηθείς: Πλύνε τα δόντια σου, ξεβάψου και πλύνε το πρόσωπο σου, άπλωσε την κρέμα νυχτός προσώπου και την κρέμα σώματος.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece