Πόσες αναπνοές το λεπτό διώχνουν το άγχος;

Μάθε πως μπορείς να ελέγξεις και να μειώσεις τα επίπεδα του άγχους σου με τη σωστή αναπνοή.

06.04.2018

εχεις διαβασει

Εάν είσαι σαν τους περισσότερους ανθρώπους, η μόνη ώρα που σκέφτεσαι την ανάσα σου είναι όταν… σου κόβεται – ας πούμε έπειτα από έντονη αεροβική άσκηση.

Όμως, αν προσπαθήσεις να την ελέγξεις κάποιες φορές την ημέρα, μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στα επίπεδα του άγχους σου, σύμφωνα με τον Jeffrey Rossman, συγγραφέα του βιβλίου The Mind-Body Mood Solution.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι αναπνέουν 12 με 20 φορές το λεπτό», εξηγεί ο ίδιος και προσθέτει: «Όμως, αν βάλεις στόχο τις 6 αναπνοές το λεπτό, βρίσκεις την τέλεια ισορροπία – νιώθεις ήρεμη, χωρίς να είσαι τόσο χαλαρωμένη ώστε να θέλεις να κοιμηθείς».

Δοκίμασέ το: για τα επόμενα 3 λεπτά, άσε να περάσουν 5 δευτερόλεπτα έπειτα από κάθε εισπνοή και εκπνοή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Πώς να προετοιμάσεις τη σχέση σας για μωρό

Αυτό το μικροσκοπικό και τρισχαριτωμένο αγγελούδι θα φέρει μαζί του μεγαλύτερη χαρά που έχεις ποτέ νοιώσει. Την προσοχή σου όμως! Έχει παράλληλα τη δύναμη να φέρει τα πάνω κάτω και στη σχέση σου.

Η γλώσσα του σώματος στους άντρες: Τα 18 σημεία που ΠΡΕΠΕΙ να κοιτάς

Όπως κι εμείς, έτσι και οι άνδρες δε λένε πάντα αυτό που νιώθουν. Μάθε όσα «λέει» χωρίς να μιλάει!

8 πράγματα που θα κάνεις κάθε πρωί για μια θετική μέρα

Η πρωινή ιεροτελεστία που πρέπει να ακολουθήσεις για να είσαι χαρούμενη.

Τα ζώδια σήμερα: Ημερήσιες προβλέψεις για κάθε ζώδιο

Αστρολογικό προφίλ και προβλέψεις για τα ζώδια σήμερα.

Σε τι βοηθάει ο διαλογισμός; Πώς γίνεται; Να κάνεις κάθε μέρα;

Ο διαλογισμός θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις τη δεξιότητα να ζεις στο 100% το εδώ και τώρα, λένε οι ειδικοί.

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά

Μήπως τα αρνητικά συναισθήματα που σε κατακλύζουν είναι συχνό φαινόμενο; Μάλλον ήρθε η ώρα να αναλάβεις δράση!

#shapegreece