Πόσες αναπνοές το λεπτό διώχνουν το άγχος;

Μάθε πως μπορείς να ελέγξεις και να μειώσεις τα επίπεδα του άγχους σου με τη σωστή αναπνοή.

06.04.2018

εχεις διαβασει

Εάν είσαι σαν τους περισσότερους ανθρώπους, η μόνη ώρα που σκέφτεσαι την ανάσα σου είναι όταν… σου κόβεται – ας πούμε έπειτα από έντονη αεροβική άσκηση.

Όμως, αν προσπαθήσεις να την ελέγξεις κάποιες φορές την ημέρα, μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στα επίπεδα του άγχους σου, σύμφωνα με τον Jeffrey Rossman, συγγραφέα του βιβλίου The Mind-Body Mood Solution.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι αναπνέουν 12 με 20 φορές το λεπτό», εξηγεί ο ίδιος και προσθέτει: «Όμως, αν βάλεις στόχο τις 6 αναπνοές το λεπτό, βρίσκεις την τέλεια ισορροπία – νιώθεις ήρεμη, χωρίς να είσαι τόσο χαλαρωμένη ώστε να θέλεις να κοιμηθείς».

Δοκίμασέ το: για τα επόμενα 3 λεπτά, άσε να περάσουν 5 δευτερόλεπτα έπειτα από κάθε εισπνοή και εκπνοή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Blue Monday | Tips για να αντιμετωπίσεις τη μουντή διάθεση
Blue Monday: Συμβουλές για να αντιμετωπίσεις την κακή διάθεση

Με αφορμή τη σημερινή «πιο καταθλιπτική» ημέρα του χρόνου.

Πώς να διαχειρίζεσαι καλύτερα τον χρόνο σου
Πώς να διαχειρίζεσαι καλύτερα τον χρόνο σου

Πώς το σωστό time management θα σε απαλλάξει από το στρες.

«Ο σκύλος μου δαγκώνει»: Πότε είναι για πλάκα, πότε να ανησυχήσεις και τι να κάνεις;

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μία κακή συνήθεια που πρέπει να διορθωθεί. Ιδού τι λέει η expert.

Πώς θα ξεπερνάς τα αρνητικά συναισθήματα και τι να κάνεις για να νιώσεις χαρά γρήγορα

Βρες την ευτυχία εκεί που δεν το περιμένεις, με τρόπους απλούς. Κατανόησε τα συναισθήματα σου, νίκησε το άγχος!

«Φοβάμαι μη μείνω μόνη»: 5 λόγοι που είσαι ακόμα single (τους είχες σκεφτεί;)

Μια σκέψη που βασανίζει πολλές γυναίκες. Αλλά μήπως τελικά δε φταίει το ότι δεν υπάρχουν «καλά» παιδιά, αλλά… εσύ;

#shapegreece