Χαλάρωση με αναπνοές: Πώς θα το κάνεις σωστά;

Πώς να αναπνέεις σωστά για να νιώσεις χαλάρωση;

22.03.2020

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Χαλάρωση με αναπνοές: Πώς θα το κάνεις σωστά;

Νομίζεις ότι το να αναπνέεις είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο; Κι όμως, υπάρχει συγκεκριμένη τεχνική για να αναπνέεις σωστά και να νιώσεις χαλάρωση! Μάθε για ποιο λόγο είναι σημαντικό να αναπνέεις σωστά και πώς θα το καταφέρεις να πετύχεις τη χαλάρωση με αναπνοές.

Διάβασε επίσης: Μήπως η δυσκολία στην αναπνοή σου είναι δύσπνοια; Τα συμπτώματα και η θεραπεία

1. Τα οφέλη της σωστής αναπνοής

Η βαθιά αναπνοή δεν θα ρίξει μόνο την αρτηριακή σου πίεση, πρόσφατη έρευνα δείχνει πως ρουφώντας αέρα, όπως συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση, μπορεί επίσης να αυξήσεις τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών στο αίμα σου, συμβάλλοντας στην προστασία σου από το οξειδωτικό στρες και όλες απαίσιες καταστάσεις που συνδέονται με αυτό, ανάμεσά τους καρδιοπάθειες, υπέρταση, νόσος Αλτσχάιμερ και η απλή γνωστή γήρανση.

2. Και όμως η σωστή αναπνοή μαθαίνεται

Είναι κάπως χαζό να σκεφτείς πως θα χρειαστείς οδηγίες για το πώς να αναπνέεις, εμπιστέψου μας όμως και δοκίμασε αυτή την άσκηση του Dr Bauer, που είναι επίσης συγγραφέας του Mayo Clinic Book of Alternative Medicine. Κάνε τη δύο φορές τη μέρα και θα νιώσεις καλύτερα.

3. Κάντο σωστά

  • Με τα μάτια κλειστά και τους ώμους χαλαρούς, πάρε μια ανάσα από τη μύτη σου μετρώντας έξι χρόνους. Γέμισε με τον αέρα την κοιλιά σου, όχι το στέρνο σου.
  • Δοκίμασε να κρατήσεις την αναπνοή σου για τέσσερις χρόνους.
  • Εξέπνευσε από το στόμα μετρώντας έξι χρόνους. Επανάλαβε αυτή την ακολουθία τρεις με πέντε φορές.

Διάβασε επίσης: Άγχος ή στρες; Μήπως τα μπερδεύεις μεταξύ τους; Ποιο σε ταλαιπωρεί και τι μπορείς να κάνεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece