Ξεγέλασε το άγχος σου με 3 πανεύκολες κινήσεις

Τι λέει η έρευνα;

12.10.2016

Γράφει: Αμαλία Δούκα

ksegelase-to-agxos-defulat

Σε νέα μελέτη βρέθηκε πως οι γυναίκες που ήταν αγχωμένες έκαψαν 104 λιγότερες θερμίδες μετά από ένα γεύμα με πολλά λιπαρά. Δοκίμασε αυτά τα μικρά κόλπα.

Κάνε μια στροφή: Και πες δυνατά τι σε ενοχλεί. Έτσι, μάλλον θα σκάσεις στα γέλια. «Είναι δύσκολο να γελάς και ταυτόχρονα να είσαι αγχωμένη» τονίζει η Loretta LaRoche, συγγραφέας του βιβλίου Life Is Short-Wear Your Party Pants.

Βγες έξω: Για να μετατρέψεις το απλό περπάτημα σε διαλογισμό, λέγε τη λέξη «ηρεμία» κάθε φορά που κάνεις ένα βήμα. Πέντε λεπτά τη μέρα το άγχος κάνουν πέρα!

Νιώσε ευγνώμων: Κράτα μια λίστα ευγνωμοσύνης στο τηλέφωνό σου. Το να θυμάσαι κάθε μέρα ό,τι σε κάνει να νιώθεις ευγνώμων σε βοηθά να αντιμετωπίζεις πιο ορθολογιστικά αυτά που σε απασχολούν.

Δες και τις τροφές για σούπερ διάθεση το φθινόπωρο:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece