Δεν μπορώ να έρθω σε οργασμό: Μάθε 3 συμβουλές των ειδικών που θα σε βοηθήσουν

Σίγουρα δεν είσαι η μόνη, αλλά αυτές οι συμβουλές των experts θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις περισσότερο το σεξ.

16.05.2020

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

6 εναλλακτικές συμβουλές για υπέροχο σεξ (έτσι θα ενεργοποιήσεις τις λιγότερο γνωστές ερωτογενείς ζώνες)

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αισθάνεσαι ένοχη αν δυσκολεύεσαι να έρθεις σε οργασμό. Πρόκειται για κάτι που συμβαίνει σε πολλές γυναίκες και σίγουρα δεν είσαι μια «εξαίρεση». Οι παρακάτω συμβουλές των ειδικών θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις περισσότερο το σεξ, χωρίς άγχος.

Συντονίσου με το σώμα σου

«Οι σκέψεις που τους αποσπούν την προσοχή είναι η βασική αιτία που οι γυναίκες δυσκολεύονται να φτάσουν σε οργασμό» τονίζει η Vanessa Marin, πιστοποιημένη σεξοθεραπεύτρια. «Κάνουμε τόσο πολλά πράγματα ταυτόχρονα που δυσκολευόμαστε να συγκεντρωθούμε σε μία μόνη στιγμή, ακόμη και κατά  τη διάρκεια του σεξ» εξηγεί. Και τίποτε δε σκοτώνει πιο γρήγορα έναν οργασμό από τη σκέψη μιας σημαντικής συνάντησης στη δουλειά ή μιας διαφωνίας.

Είναι λογικό, λοιπόν, πως οι γυναίκες που μπορούν να κρατήσουν τους περισπασμούς μακριά από το μυαλό τους τείνουν να έχουν συχνότερα οργασμό από εκείνες που δεν μπορούν να τιθασεύσουν τις σκέψεις τους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Sexual and Relationship Therapy.

Διάβασε επίσης: 20 top δεδομένα για τον οργασμό (που θα σε βοηθήσουν)!

Για να παραμείνεις συγκεντρωμένη και παρούσα, η Vanessa Marin συστήνει να επικεντρωθείς σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο σώμα σου όπου νιώθεις ευχαρίστηση, όπως στο λαιμό ή στο στήθος, όταν σε φιλάει και σε χαϊδεύει ο σύντροφός σου. Αυτόματα, αυτό θα ανακατευθύνει το μυαλό σου στη δράση διευκολύνοντας την κορύφωση του ερεθισμού.

Ανάπνεε σωστά

Σοβαρά: Η βαριά ανάσα που σου βγαίνει φυσικά όταν είσαι ερεθισμένη μπορεί να σε οδηγήσει πιο εύκολα σε οργασμό. Ο λόγος είναι πως η εισπνοή και η εκπνοή μπορεί να επηρεάσει τα συναισθήματά μας, γι’ αυτό και οι βαθιές ανάσες μπορεί να σε ηρεμήσουν όταν έχεις ένταση. Οι βαθιές ανάσες για μερικά λεπτά όσο πλησιάζεις στον οργασμό μπορεί να ανεβάσουν τους καρδιακούς σου παλμούς και να οξύνουν τις αισθήσεις σου. Ακόμα, κάποιες βαθύτερες ανάσες μπορεί να σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις και να συντονιστείς.

Διάβασε επίσης: Τι σημαίνει ο κάθε οργασμός και πώς θα τον πετύχεις;

Βάλε στο παιχνίδι τις φαντασιώσεις

Αν δυσκολεύεσαι να τελειώσεις, χρησιμοποίησε τη φαντασία σου ή σκέψου το καλύτερο σεξ που έχεις κάνει ποτέ. «Η ανησυχία για το αν θα τελειώσεις καταστέλλει την επιθυμία και μουδιάζει την ανταπόκριση του σώματός σου δυσκολεύοντας τον οργασμό» συμπληρώνει η Vanessa Marin. Η χρήση της φαντασίας έχει αποδειχτεί πως κάνει το δέρμα σου πιο ευαίσθητο βοηθώντας σε να φτάσεις σε έναν εντυπωσιακό οργασμό!

Διάβασε επίσης: 6 ιστορίες σεξ για να ξεπεράσεις τα όριά σου

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece