Sex Therapy: 10 τρόποι να μην έχεις ΠΟΤΕ ΠΙΑ άγχος στο κρεβάτι!

Tο πιο συχνό πρόβλημα των γυναικών σε ό,τι αφορά το σεξ είναι η έλλειψη αυτοπεποίθησης. Δες τις 10 συμβουλές για να το ξεπεράσεις!

28.08.2017

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Μικροβίωμα εντέρου: Πώς «μεγαλώνει» μαζί σου

Επανάλαβε μετά από εμάς: «Δεν υπάρχουν κανόνες»

Πολλοί πιστεύουν ότι υπάρχει ένας σωστός τρόπος για να κάνεις σεξ, αυτό όμως είναι λάθος. Το να ανακαλύψεις τι σε ευχαριστεί είναι το μοναδικό μυστικό. Η Trina Read υποστηρίζει αυτή την άποψη. «Εφόσον αυτό που θέλεις να κάνεις στο κρεβάτι είναι ασφαλές και συναινείτε και οι δύο, τότε όλα καλά. Θα πρέπει να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου».

Κάνε εξάσκηση

Υπενθύμιζε όμως στον εαυτό σου ότι οι επικριτικές σκέψεις δε θα σε βοηθήσουν. Για την ακρίβεια, απλά θα σε εμποδίσουν να περάσεις καλά. Αντίθετα, ο οραματισμός μπορεί να βοηθήσει. Μεταφέρσου νοερά σε μια σεξουαλική εμπειρία που είχες απολαύσει χωρίς αναστολές (εκείνο το βράδυ που είχες πιει δυο ποτά παραπάνω ή που είχες κάνει προηγουμένως μασάζ και ένιωθες πολύ χαλαρή). Μπορεί να διαπιστώσεις ότι δε δυσκολεύεσαι να επανέλθεις σε εκείνη την κατάσταση. Φυσικά, θα χρειαστεί κάποια εξάσκηση, όταν όμως έχει να κάνει με το σεξ, αυτό είναι η μισή διασκέδαση.

Επανεκπαίδευσε τον εγκέφαλό σου

Αυτό είναι απαραίτητο για όλες τις γυναίκες που θέλουν –αλλά νιώθουν πως δεν πρέπει– να ικανοποιούν τον εαυτό τους, να κρέμονται από το φωτιστικό ή να κάνουν στο κρεβάτι οτιδήποτε τις εξιτάρει. Φαντάσου να προσπαθείς να πείσεις έναν άνδρα πως το να επιθυμεί στοματικό σεξ είναι αφύσικο. Ή πως είναι «υπερσεξουαλικός» και θέλει να το κάνει πολύ συχνά. Δε βάζεις τα γέλια στη σκέψη της αντίδρασής του; Πόσες γυναίκες όμως λένε στον εαυτό τους ότι αυτά που επιθυμούν στο κρεβάτι είναι ντροπιαστικά; Οραματίσου πώς οι επιθυμίες, η εμπειρία και η σωματική σου ανταπόκριση στο κρεβάτι μπορούν να σε κάνουν έναν σεξουαλικό σούπερ νίντζα!

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece