Shape tools

Δείκτης μάζας σώματος

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά και δες αν έχεις φυσιολογικό βάρος, αν είσαι λιποβαρής,  υπέρβαρη ή παχύσαρκη.

deiktis-mazas-somatos

  • Αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5: Θεωρείσαι λιποβαρής
  • Αν το αποτέλεσμα του ΔΜΣ είναι ανάμεσα στο 18.5 και 25: Έχεις φυσιολογικό βάρος.
  • Αν ο Δείκτης μάζας σώματος είναι ανάμεσα στο 25 και το 30: Είσαι υπέρβαρη.
  • Αν έχεις ΔΜΣ μεγαλύτερο του 30: Θεωρείσαι παχύσαρκη.
Υπολόγισε το ΔΜΣ εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά. Φυσιολογικό Βάρος: 18.5 - 25. Υπέρβαρη: 25 - 30. Παχύσαρκη: <30.
Ύψος
Βάρος

ΔΣΜ:

Editor's Picks

Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Γιατί ανατριχιάζεις; Γιατί μουλιάζουν τα χέρια; Τι δείχνει το φτέρνισμα και ο λόξυγγας; Όσα δείχνουν οι μηχανισμοί άμυνας του σώματος

6 απόλυτα φυσικοί τρόποι για ενέργεια στη στιγμή (και το μαγικό smoothie!)

Μόλις γέννησα: Πώς να αντέξεις την κόπωση τις πρώτες εβδομάδες που θα ξυπνάς κάθε ώρα

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Νέος μπαμπάς; Αυτά είναι τα 8 παράπονα που θέλει ΣΙΓΟΥΡΑ να κάνει (τους ρωτήσαμε και ιδού τι μας είπαν)

7 κινήσεις ομορφιάς για να δείχνεις πιο σέξι άμεσα!

Πώς θα ξεπρηστούν τα μάτια γρήγορα (και 3 ακόμα τρικ για άλουστα μαλλιά και άλλα πρωινά άγχη)

Κάθε πότε να αλλάζω τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες; (πιο συχνά απ’ όσο νόμιζες!)

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές είναι οι 20 βασικές γυναικείες ορμόνες! Πώς σε επηρεάζουν και πώς μπορείς να τις επηρεάσεις εσύ;

Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

#shapegreece