Shape tools

Δείκτης μάζας σώματος

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά και δες αν έχεις φυσιολογικό βάρος, αν είσαι λιποβαρής,  υπέρβαρη ή παχύσαρκη.

deiktis-mazas-somatos

  • Αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5: Θεωρείσαι λιποβαρής
  • Αν το αποτέλεσμα του ΔΜΣ είναι ανάμεσα στο 18.5 και 25: Έχεις φυσιολογικό βάρος.
  • Αν ο Δείκτης μάζας σώματος είναι ανάμεσα στο 25 και το 30: Είσαι υπέρβαρη.
  • Αν έχεις ΔΜΣ μεγαλύτερο του 30: Θεωρείσαι παχύσαρκη.
Υπολόγισε το ΔΜΣ εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά. Φυσιολογικό Βάρος: 18.5 - 25. Υπέρβαρη: 25 - 30. Παχύσαρκη: <30.
Ύψος
Βάρος

ΔΣΜ:

Editor's Picks

Οικογενής υπερχοληστερολαιμία: Τι είναι και γιατί αποτελεί κίνδυνο για έμφραγμα και στεφανιαία νόσο στις γυναίκες

Ένας (ακόμη) καλός λόγος να διαχειριστείς το άγχος: Μπορεί να αυξάνει τις πιθανότητες για Αλτσχάιμερ

Πόσα βήματα πρέπει να κάνω κάθε μέρα για να διατηρήσω το σώμα μου;

Καλός ύπνος και βραδινό σεξ: Ποια η σχέση τους;

Ζώδια Μαρτίου 2021: Οι μηνιαίες προβλέψεις για όλα τα ζώδια

Κλιματικό άγχος: Πώς συνδέεται η κλιματική αλλαγή με την ανθρώπινη ψυχολογία

Φυτοφαγική διατροφή: 6 επιστημονικές έρευνες που αξίζει να γνωρίζεις

Πού οφείλεται η ακράτεια ούρων; Αίτια, πρόληψη, αντιμετώπιση

Πότε είναι η ιδανική ώρα για να πιεις τον χυμό πορτοκάλι για μεγαλύτερη απορρόφηση των συστατικών;

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Πώς μπορούν τα fake news για το 5G και τον Covid-19 να διαδοθούν σε παγκόσμιο επίπεδο;

Πώς να μην ανησυχείς για ό,τι δεν μπορείς να ελέγξεις; Τα ουσιαστικά tips της life coach

Τροφές που επηρεάζουν το έντερο: Οι 2 κατηγορίες που πρέπει να βγάλεις από τη διατροφή σου

Γήρανση και διατροφή: Πώς θα διατηρήσεις ενεργούς τους μηχανισμούς αντιγήρανσης;

Είναι ειλικρινής; Σε συμπαθεί; Ενδιαφέρεται; Τα δείχνει όλα η γλώσσα του σώματος

#shapegreece