Shape tools

Δείκτης μάζας σώματος

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά και δες αν έχεις φυσιολογικό βάρος, αν είσαι λιποβαρής,  υπέρβαρη ή παχύσαρκη.

deiktis-mazas-somatos

  • Αν ο δείκτης μάζας σώματος είναι κάτω από 18,5: Θεωρείσαι λιποβαρής
  • Αν το αποτέλεσμα του ΔΜΣ είναι ανάμεσα στο 18.5 και 25: Έχεις φυσιολογικό βάρος.
  • Αν ο Δείκτης μάζας σώματος είναι ανάμεσα στο 25 και το 30: Είσαι υπέρβαρη.
  • Αν έχεις ΔΜΣ μεγαλύτερο του 30: Θεωρείσαι παχύσαρκη.
Υπολόγισε το ΔΜΣ εισάγοντας το ύψος σου σε εκατοστά και το βάρος σου σε κιλά. Φυσιολογικό Βάρος: 18.5 - 25. Υπέρβαρη: 25 - 30. Παχύσαρκη: <30.
Ύψος
Βάρος

ΔΣΜ:

Editor's Picks

Πώς θα αλλάξω τη ζωή μου; Δες αν έχεις σθένος και πώς θα βρεις τη δύναμη μέσα σου

Μετά την προπόνηση τι τρώμε; Οι top τροφές που προτείνει ο trainer Κωνσταντίνος Παγκαλίδης

3 τροφές που πρέπει να μειώσεις για την υγεία του εντέρου

Να γιατί το τρέξιμο στο διάδρομο σου φαίνεται βαρετό! (δες τα λάθη που κάνεις!)

Τι είναι ο διαβήτης και ποια είναι τα βασικά του είδη;

Πώς να προετοιμάσεις τη σχέση σας για μωρό

Τέλειο μακιγιάζ χωρίς contouring (μόνο με μερικά tips που δεν ήξερες!)

10 ιδέες για μανικιούρ εμπνέονται από την αστρολογία (σχέδια για κάθε ζώδιο!)

Λαχανικά για επιδόρπιο: Νόστιμες ιδέες για να τα εντάξεις σε τάρτες, κέικ και brownies

4 ροφήματα που κάνουν καλό στην καρδιά

SOS λύσεις σε 1′: Έρπης, καταρροή, πονόλαιμος, ναυτία

Pilates στην εγκυμοσύνη: Με αυτό το βίντεο μπορεί να το δοκιμάσεις στο σπίτι σου

Τυρί κότατζ, γιαούρτι ή ανθότυρο για τη δίαιτα; Κάνουμε crash test!

12 τροφές να φας μετά τη γυμναστική

Shape Tested: Ενόργανη για ενήλικες; Η Ευμορφία Σαββαΐδη το δοκίμασε (και ως ενήλικη!)

#shapegreece