Shape tools

Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα & Χτύποι καρδιάς ανά λεπτό

Πριν ξεκινήσεις γυμναστική και κάθε είδους άσκηση, χρειάζεται να ξέρεις τη Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα σου (ΜΚΣ).

megisti-kardiaki-syxnotita

Τι είναι: Η συχνότητα με την οποία χτυπά η καρδιά που εκφράζεται με χτύπους ανά λεπτό. Ανάλογα με την ηλικία, η συχνότητα αυτή κυμαίνεται ανάμεσα στους 50 με 70 χτύπους το λεπτό σε κατάσταση ηρεμίας. Η ΜΚΣ αναφέρεται στη συχνότητα με την οποία χτυπά η καρδιά κατά την άσκηση και δείχνει την ένταση.

Συμπλήρωσε την ηλικία σου και το επίπεδο έντασης άσκησης που επιθυμείς να φτάνεις για να υπολογίσεις τους χτύπους της καρδιάς σου στους οποίους προτείνεται να κινηθείς για να δεις αποτελέσματα ανάλογα με τη Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα.  (Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι για να έχει η αερόβια άσκηση αποτελέσματα πρέπει να προκαλεί αύξηση των παλμών της καρδιάς στο 70% – 80% της ΜΚΣ σου. Σημείωση: Για αρχάριους στην άσκηση, καλό είναι να ξεκινήσεις από πιο χαμηλά (περίπου στο 55% – 65% της ΜΚΣ σου).

Υπολόγισε τους χτύπους της καρδιάς σου ανάλογα με το επίπεδο ΜΚΣ που θες στην άσκηση. Η αποτελεσματική αερόβια πρέπει να προκαλεί αύξηση των παλμών στο 70-80% της ΜΚΣ σου.
Ηλικία
Επίπεδο άσκησης

Χτύποι / λεπτό:

Προτείνεται από: μέχρι

Editor's Picks

Serum προσώπου: Ποιοι είναι οι καλύτεροι οροί για λαμπερό και νεανικό πρόσωπο;

Η ζωή με αιμορροφιλία – Όσα πρέπει να γνωρίζεις εάν έχεις διαγνωστεί με αυτή την πάθηση

Εμμηνόπαυση και φούσκωμα: Ποια είναι η σύνδεση;

Σεξουαλική κακοποίηση & σεξουαλική παρενόχληση: Πώς θα βοηθήσεις το θύμα, τι να μην κάνεις, πού να απευθυνθείς εάν συμβαίνει σε σένα

7 λόγοι για να φας μία κουταλιά μέλι: Γιατί πρέπει να το εντάξεις στη διατροφή σου;

Κι όμως! Το 80% των σοβαρών παιδικών ατυχημάτων συμβαίνουν μέσα στο σπίτι

Πώς να διατηρώ την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη και λαμπερή καθημερινά;

10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

4 συμβουλές άσκησης για να καις περισσότερες θερμίδες

Αστρολογικές προβλέψεις: Tα ζώδια της εβδομάδας

Σκάνε τα χείλη μου: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα σκασμένα χείλη από το κρύο;

Σωστή στάση σώματος στο γραφείο: Πώς θα κάθεσαι σωστά για να μην πονάει η πλάτη σου;

Τροφές πλούσιες σε κάλιο και γιατί είναι τόσο σημαντικό για το σώμα

Οι 6 εχθροί των μαλλιών και οι expert συμβουλές για μακριά δυνατά μαλλιά

Μεταβολισμός που «τρέχει» ακόμα και όταν κοιμάσαι: Να πώς θα αυξήσεις το ρυθμό

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 531918802.