Shape tools

Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα & Χτύποι καρδιάς ανά λεπτό

Πριν ξεκινήσεις γυμναστική και κάθε είδους άσκηση, χρειάζεται να ξέρεις τη Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα σου (ΜΚΣ).

megisti-kardiaki-syxnotita

Τι είναι: Η συχνότητα με την οποία χτυπά η καρδιά που εκφράζεται με χτύπους ανά λεπτό. Ανάλογα με την ηλικία, η συχνότητα αυτή κυμαίνεται ανάμεσα στους 50 με 70 χτύπους το λεπτό σε κατάσταση ηρεμίας. Η ΜΚΣ αναφέρεται στη συχνότητα με την οποία χτυπά η καρδιά κατά την άσκηση και δείχνει την ένταση.

Συμπλήρωσε την ηλικία σου και το επίπεδο έντασης άσκησης που επιθυμείς να φτάνεις για να υπολογίσεις τους χτύπους της καρδιάς σου στους οποίους προτείνεται να κινηθείς για να δεις αποτελέσματα ανάλογα με τη Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα.  (Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι για να έχει η αερόβια άσκηση αποτελέσματα πρέπει να προκαλεί αύξηση των παλμών της καρδιάς στο 70% – 80% της ΜΚΣ σου. Σημείωση: Για αρχάριους στην άσκηση, καλό είναι να ξεκινήσεις από πιο χαμηλά (περίπου στο 55% – 65% της ΜΚΣ σου).

Υπολόγισε τους χτύπους της καρδιάς σου ανάλογα με το επίπεδο ΜΚΣ που θες στην άσκηση. Η αποτελεσματική αερόβια πρέπει να προκαλεί αύξηση των παλμών στο 70-80% της ΜΚΣ σου.
Ηλικία
Επίπεδο άσκησης

Χτύποι / λεπτό:

Προτείνεται από: μέχρι

Editor's Picks

«Γερνάω ή μεγαλώνω;» Η Δρ Νανά Τσουμάκη αποκαλύπτει πώς θα μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε

Τι είναι η δίαιτα Sirtfood που ακολούθησε η Adele και ένα ενδεικτικό πλάνο από τη διατροφολόγο

Ζητάει το παιδί σοκολάτα; Τρουφάκια με αβοκάντο ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ από τον διαιτολόγο Μάνο Δημητρούλη

Τι είναι η μέθοδος πιλάτες και ποια τα βασικά οφέλη που προσφέρει

Ποιες είναι οι 8 τροφές για καλύτερο σεξ;

3 σπιτικές μάσκες μαλλιών για μεταξένια υφή και λάμψη

Καθημερινό μακιγιάζ: 5 βασικά βήματα για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα

5 έξυπνες και υγιεινές συνήθειες για να ΜΗΝ παίρνεις βάρος στη δουλειά

Πώς θα κάνω θετικές σκέψεις; Αυτός είναι ο οδηγός σου

Η στάση του κορακιού: Δυνάμωσε ολόκληρο το σώμα με αυτή την άσκηση yoga (να πώς θα την κάνεις)

Τσάι και σκόνη μάτσα: Τι οφέλη έχει, πώς βοηθά υγεία και αδυνάτισμα

To εύκολο τρικ για μαλλιά που φριζάρουν (ΟΧΙ ΠΙΑ!)

10 τροφές και γιατροσόφια που καταπολεμούν τον πονόλαιμο

Εισαγωγή στερεών τροφών στο μωρό: Η διαιτολόγος Σταυρούλα Κρίκη μας βοηθά με βασικές οδηγίες

Τι είναι το σύνδρομο Guillain – Barre που ανέφερε η Μαίρη Συνατσάκη;

#shapegreece