10 τροφές που προλαμβάνουν την τριχόπτωση του φθινοπώρου

Με μερικές απλές αλλαγές στh διατροφή σου μπορείς να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση και να δώσεις στα μαλλιά σου τη χαμένη τους δύναμη και λάμψη.

18.10.2016

εχεις διαβασει

10 τροφές που προλαμβάνουν την τριχόπτωση του φθινοπώρου

Επειδή την εποχή αυτή χάνουμε πολλά μαλλιά, ενίσχυσε τη διατροφή σου και πρόλαβε την τριχόπτωση.

1. Σπανάκι

Το σπανάκι αποτελεί εξαιρετική πηγή σιδήρου, βιταμίνης Α και C και πρωτεΐνης. Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί την κύρια αιτία της τριχόπτωσης και το σπανάκι όχι μόνο περιέχει σίδηρο, αλλά και σμήγμα, το οποίο δρα σαν φυσικό μαλακτικό για τα μαλλιά. Επίσης, σου προσφέρει Ω-3 λιπαρά οξέα, μαγνήσιο, κάλιο και ασβέστιο. Όλα αυτά βοηθούν στο να διατηρήσεις ένα υγιές δέρμα της κεφαλής αλλά και λαμπερά μαλλιά.

2. Καρότο και γλυκοπατάτες

Μπορείς εύκολα να προσθέσεις το καρότο σε πολλές συνταγές, αφού είναι ωφέλιμο για τα μάτια σου, καθώς περιέχει βιταμίνη Α που βελτιώνει την ανάπτυξη των μαλλιών. Οι γλυκοπατάτες επίσης είναι γεμάτες με βήτα-καροτένιο που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα σου. Η έλλειψη μάλιστα της βιταμίνης Α μπορεί να οδηγήσει σε ξηρό τριχωτό με τάση φαγούρας.

10 τροφές που προλαμβάνουν την τριχόπτωση του φθινοπώρου

3. Αυγό και γαλακτοκομικά

Το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί, τα αυγά και άλλα γαλακτοκομικά είναι πλούσια σε σημαντικά θρεπτικά στοιχεία όπως οι πρωτεΐνες, η βιταμίνη Β12, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και τα Ω-6 λιπαρά οξέα.

4. Βρώμη

Πρόσθεσε ένα μπολ με βρώμη στο πρωινό σου γεύμα και αποχαιρέτα την τριχόπτωση.. που χάνεις. Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σίδηρο, Ω-3 λιπαρά οξέα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία ενεργοποιούν την ανάπτυξη των νέων τριχών και κάνουν τα μαλλιά σου υγιή και πυκνά.

[related id="66835"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece