Καούρα, φούσκωμα, διάρροια: 7 τροφές για να ηρεμήσεις ένα αναστατωμένο στομάχι

Οι κατάλληλες τροφές μπορούν να ηρεμήσουν και το πιο αναστατωμένο στομάχι. Δοκίμασέ τες και δεν θα χάσεις.

06.07.2018

εχεις διαβασει

5) Πουρές μήλου

Όπως οι μπανάνες, έτσι και τα μήλα αποτελούν καλή πηγή πηκτίνης, η οποία μειώνει τα συμπτώματα της διάρροιας. Αν έχεις αναστατωμένο στομάχι, αντί για απλά μήλα προτίμησε τον πουρέ από μήλα, διότι επειδή είναι μαγειρεμένα είναι και πιο ευκολόπεπτα.

 

6) Τσάι με βότανα

Εκτός από τις καταπραυντικές επιδράσεις μίας ζεστής κούπας τσάι, το χαμομήλι και η μέντα είναι γνωστά για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες όσον αφορά το στομάχι σου. Μία πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι η μέντα ενεργοποιεί ένα κανάλι κατά του πόνου στο έντερο. Ακόμα, βοηθάει και στην καταπολέμηση της ναυτίας. Περιορισμένες έρευνες έχουν αποδείξει ότι και το χαμομήλι ησυχάζει το στομάχι και τον πόνο στην κοιλιά.

 

7) Γιαούρτι

Τα περισσότερα γαλακτοκομικά είναι επιβλαβή για το ανακατεμένο στομάχι, αλλά μάι μερίδα γιαούρτι μπορεί να έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Το κλειδί είναι να επιλέξεις το γιαούρτι στο οποίο αναγράφεται ότι περιέχει και πρόσθετα ενεργά βακτήρια, καθώς αυτά αυξάνουν τον αριθμό που υπάρχει στο έντερό σου, ενισχύοντας την πέψη και μειώνοντας το δυσάρεστο αίσθημα του πρηξίματος. Ιδανικά θα μπροούσες να καταναλώνεις το βιολογικό γιαούρτι.

[related id="60355"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece