8 τροφές για καλό ύπνο (έτσι θα νικήσεις τις αϋπνίες!)

Ο ύπνος! Αυτό το σπουδαίο αγαθό. Εσύ γνωρίζεις γιατί αξίζει να κοιμάσαι λίγο παραπάνω; Σου έχουμε την απάντηση!

16.11.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Μπορεί να μην το ήξερες αλλά και οι ενήλικες χρειάζονται μικρούς ύπνους.

ypnos-trofes-ipno

Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά, ανεξάρτητα από το χρόνο που θα καταφέρεις να αφιερώσεις στον ύπνο:

15 με 20 λεπτά: μία μικρή σιέστα, μπορεί να ενισχύσει την εγρήγορση.

30 λεπτά Μπορεί να αντισταθμίσει τη φλεγμονή που προκαλείται μετά από έναν κακό νυχτερινό ύπνο.

45 λεπτά Αν κοιμηθείς για 45 λεπτά μπορείς να βελτιώσεις τη μνήμη σου και να χαμηλώσεις την αρτηριακή σου πίεση.

60 λεπτά Μία ολόκληρη ώρα ύπνου σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις τη μεσημεριανή υπνηλία καλύτερα από ένα φλιτζάνι καφέ, λένε οι ερευνητές.

90 λεπτά Ένας πλήρης κύκλος ύπνου αποκαθιστά την ενέργεια και χαλαρώνει τους μυς.

Διαβασε ακομα: Aυτές οι τροφές διώχνουν τις αϋπνίες

Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς καλά το βράδυ, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση φαγητού 2 ώρες πριν τον ύπνο μπορεί να σε κάνει να κοιμηθείς νωρίτερα και για περισσότερη ώρα.

Αυτές είναι οι τροφές για καλό ύπνο που σε βοηθούν να κοιμάσαι καλύτερα:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece