Εναλλακτικές Θεραπείες

Ασκήσεις Kegel – γιατί πρέπει να τις κάνεις είτε έχεις γεννήσει είτε όχι

Αν έχεις συνδυάσει τις ασκήσεις kegel με την εγκυμοσύνη, ήρθε η ώρα να αλλάξεις γνώμη. (Spoiler: Οι ασκήσεις αυτές είναι απαραίτητες για να απολαμβάνεις για πάντα το σεξ, εσύ και ο σύντροφός σου.)

Ναι, οι ασκήσεις kegel (κέγκελ) είναι απαραίτητες σε όλες τις γυναίκες που έχουν γεννήσει. Είναι όμως απαραίτητες σε όλες τις γυναίκες έτσι κι αλλιώς, αφού προλαμβάνουν την ακράτεια ούρων και σε βοηθούν να έχεις για πάντα πιο ικανοποιητική ερωτική ζωή.

INFO: Οι ασκήσεις kegel

Πρόκειται για έμπνευση του Αμερικανού καθηγητή γυναικολογίας δρ Arnold Kegel, ο οποίος προσπαθούσε να βρει τρόπο διαχείρισης της ακράτειας ούρων. Αυτό που «βρήκε», τελικά, είναι μια άσκηση που μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τι κερδίζεις; Σε προστατεύει από την ακράτεια, βοηθά τα τοιχώμα της πυέλου να επανέλθουν μετά τον τοκετό και αυξάνει τη σεξουαλική ευχαρίστηση του ζευγαριού.

Τοκετός: 6 φόβοι που έχεις και η αλήθεια γι΄αυτούς

Οι 6 εβδομάδες μετά τον τοκετό και όσα ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ να ρωτήσεις (το στήθος, οι κολπικές εκκρίσεις, η κοιλιά, η δυσκοιλιότητα)

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις κέγκελ

Ο τρόπος είναι απλός. Ξεκίνα εντοπίζοντας τους μυς που πρέπει να γυμνάσεις: προσπάθησε να διακόψεις τη ροή των ούρων σου. Στη συνέχεια άρχισε να σφίγγεις προοδευτικά αυτούς ακριβώς τους μυς. Σκέψου ότι υπάρχει εκεί ένα ασανσέρ που κάνει στάσεις και ανεβοκατεβαίνει πατώματα. Ξεκίνα με 1 ή 2 «στάσεις», προς τα πάνω (σφίγγοντας) και προς τα κάτω (χαλαρώνοντας) τους μυς της πυέλου και φτάσε τις 4 ή 5.

Προσπάθησε να κάνεις τις ασκήσεις kegel κάθε μέρα, στο γραφείο, την ώρα που οδηγείς, όταν πλένεις τα πιάτα, και βάλε τες στην καθημερινότητά σου για πάντα.