6 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία σου

Ορισμένες τροφές προορίζονται να καταναλώνονται μαζί επειδή ο συνδυασμός των θρεπτικών στοιχείων τους ενισχύει την υγεία σου.

06.03.2012

εχεις διαβασει

συνδυασμοί τροφών

Ορισμένες τροφές προορίζονται να καταναλώνονται μαζί επειδή ο συνδυασμός των θρεπτικών στοιχείων τους ενισχύει την υγεία σου.

6 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία σου:

#1.Καρότο + Κουκουνάρι= Ενίσχυση του Ανοσοποιητικού
Το καρότο είναι πηγή βιταμίνης Α, η οποία σε κάνει πιο ανθεκτική ενάντια στους ιούς. Το πλούσιο σε ψευδάργυρο κουκουνάρι, που μπορείς να προσθέσεις στη σαλάτα με καρότο, βοηθά στο μεταβολισμό της βιταμίνης Α.

#2.Σαρδέλα + Ηλιέλαιο = Υγιής Καρδιά
Σε δημοσιευμένη μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition αποδείχθηκε ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της βιταμίνης Ε ενισχύθηκαν κατά 20% από το συνένζυμο Q10. Η σαρδέλα είναι εξαιρετική πηγή του συνένζυμου ενώ το ηλιέλαιο πλούσιο σε βιταμίνη Ε.

#3.Ρεβίθια + Χυμός Λεμονιού = Πρόληψη της Αναιμίας
Τα ρεβίθια αποτελούν καλή πηγή σιδήρου, απαραίτητου για την ενέργεια και την πρόληψη της αναιμίας. Για να εξασφαλίσεις την επαρκή απορρόφησή του, χρειάζεσαι βιταμίνη C, αυτή που έχει το λεμόνι.

#4.Τόνος + Μπρόκολο = Προστασία από τον Καρκίνο
Ο τόνος είναι καλή πηγή σεληνίου, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα ενός ενζύμου που καταπολεμά τον καρκίνο. Το ένζυμο αυτό αυξάνεται από τα φυτοχημικά στο μπρόκολο. Μάλιστα, η κατανάλωση τόνου και μπρόκολου μαζί είναι κατά 13 φορές πιο αποτελεσματική στην επιβράδυνση της ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων απ’ ό,τι αν οι δύο τροφές καταναλώνονταν χωριστά.

#5.Πράσινο Τσάι + Κέικ= Ενίσχυση του Εγκεφάλου
Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, ενώ η μαργαρίνη που περιέχει το κέικ αποτελεί καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης διαπίστωσαν σε εργαστηριακές μελέτες ότι ποντίκια που ακολουθούσαν διατροφή πλούσια και στα δύο είδη θρεπτικών στοιχείων είχαν υψηλότερο ποσοστό παραγωγής εγκεφαλικών κυττάρων.

#6.Σπανάκι + Σουσάμι= Μειωμένη Αρτηριακή Πίεση
Ιαπωνική μελέτη έδειξε ότι το φυτοοιστρογόνο σεσαμίνη στο σουσάμι βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει τη βιταμίνη Ε, η οποία βρίσκεται στο σπανάκι και προστατεύει από την εμφάνιση παθήσεων της καρδιάς.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

γιόγκα yoga διαλογισμός
Η ήπια άσκηση είναι το μυστικό για δυνατό ανοσοποιητικό

Θέλεις δυνατό ανοσοποιητικό; Διάβασε τους εναλλακτικούς τρόπους για να μην πέσεις στο κρεβάτι αυτόν τον χειμώνα!

ταξίδι αυτοκίνητο καλοκαίρι άνοιξη διακοπές
15 πράγματα που πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο (τα ήξερες; Εγώ τα έμαθα ερευνώντας)

Τι πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο; Εκτός από το δίπλωμα και την ασφάλεια υπάρχουν κι άλλα must have για να είναι το αυτοκίνητό σου οργανωμένο και να είσαι σε ετοιμότητα. 

υγεία ίωση συνάχι γρίπη πρόληψη ανοσοποιητικό
Χειμωνιάτικες ιώσεις: Πώς κολλάνε και 8 κινήσεις για να τις κρατήσεις μακριά σου

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου και πρόλαβε τις χειμωνιάτικες ιώσεις με αυτά τα απλά tips. Bonus: Θα έχεις αυξημένη ενεργητικότητα και διάθεση παρά το κρύο!

εγκέφαλος νευρώνες υγεία
Νευρώνες του εγκεφάλου: Όσα δεν γνωρίζεις γι’ αυτούς και για το ρόλο τους

Τι είναι οι νευρώνες στον εγκέφαλό σου, πώς λειτουργούν και πώς θα τους κρατήσεις για πάντα νέους.

βότανα ροφήματα κρυολόγημα αφεψήματα υγεία γιατροσόφια
Γιατροσόφια – ροφήματα για το κρυολόγημα απ’ όλο τον κόσμο

Έχεις κρυολόγημα και η κοτόσουπα δε βοηθά; Δοκίμασε αυτά τα (όχι πάντα) γευστικά γιατροσόφια από όλο τον κόσμο και μπορεί να ανακουφιστείς. 

κόμπος πιάσιμο νεύρα ψύξη υγεία
Έπαθες ψύξη; Τι φταίει, πώς την παθαίνουμε και πώς περνάει

Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις και η επιστημονική προσέγγιση. Ξέρεις πως ο όρος «ψύξη»  είναι ελληνική επινόηση και δεν υπάρχει στη διεθνή ιατρική ορολογία;

#shapegreece