Μπορείς να μειώσεις τη μελαγχολία με σωστές τροφές; Διατροφή κατά της κατάθλιψης

Μήπως σου λείπουν κάποιες βιταμίνες;

shutterstock_333179216 Africa Studio

Διατροφή κατά της κατάθλιψης

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη της κατάθλιψης. Πιο συγκεκριμένα, έχει βρεθεί πως άνθρωποι με κατάθλιψη έχουν χαμηλές τιμές σε φυλλικό οξύ, Β6 και Β12.

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ βρέθηκε πως το 15-38% ανθρώπων με κατάθλιψη έχουν ανεπάρκεια φυλλικού οξέος.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έχω κατάθλιψη: Έλεγξε μήπως έχεις πρόβλημα με το θυρεοειδή, λέει ο γιατρός!

Μπορείς να πάρεις αυτές τις βιταμίνες σε συμπλήρωμα και να προσθέσεις στη διατροφή σου φυσικές πηγές τους, όπως ξηροί καρποί, πλήρη δημητριακά, άπαχο κρέας, ρεβίθια και σπανάκι.

Προσπάθησε να διατηρείται σταθερό το σάκχαρο στο αίμα σου τρώγοντας κάθε 2 με 3 ώρες μικρά γεύματα που να περιέχουν πρωτεΐνη και συμπλήρωσε τη δίαιτά σου με καλής ποιότητας μαύρη σοκολάτα.

Βιταμίνη Β12; Πoιες είναι οι καλύτερες πηγές, πως βοηθάει την υγεία σου και τι να προσέξεις

Οι καλύτερες 15 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12!

Δίαιτα VB6 ή γίνε χορτοφάγος για μισή μέρα

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i