Παίξε άμυνα: 6 κανόνες για να μην κολλήσεις καλοκαιρινές ιώσεις

Οι καλοκαιρινές -και όχι μόνο- ιώσεις παραμονεύουν. Δες πώς μπορείς να ενισχύσεις εύκολα τον οργανισμό σου.

ill-tourist-reaching-water-and-pills-in-an-hotel-picture-id950672410 AntonioGuillem

Η Sandra Fryhofer, MD, μέλος της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης, μας συμβουλεύει πώς με απλούς τρόπους θα σπάσουμε τον φαύλο κύκλο και θα έχουμε ισχυρό ανοσοποιητικό.

Πιες νερό

Όταν είμαστε αφυδατωμένοι, πέφτει η αρτηριακή πίεση, που σημαίνει ότι η καρδιά δεν μπορεί να στείλει αρκετά θρεπτικά στοιχεία στα όργανα. Το νερό είναι η Νο 1 άμυνα του οργανισμού κατά των μικροβίων. Πιες ένα ποτήρι νερό τώρα, ακόμα κι αν δε διψάς!

Ψέκασε, σκούπισε, επανάλαβε

«Οι μελέτες μας δείχνουν ότι η χρήση απολυμαντικών για τα χέρια τουλάχιστον μία φορά την ημέρα και τα αντισηπτικά μαντιλάκια είναι αρκετά αποτελεσματικά για τον περιορισμό της εξάπλωσης των μικροβίων σε επιφάνειες» συμβουλεύει ο μικροβιολόγος Charles Gerba, PhD, καθηγητής Περιβαλλοντικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα. Οι επιφάνειες που χρειάζονται την προσοχή σου; Το πληκτρολόγιο του υπολογιστή, το κινητό, το tablet και η επιφάνεια εργασίας σου είναι σημεία που συγκεντρώνουν πολλά μικρόβια.

Ο καθένας την πετσέτα του

Στο σπίτι είναι σημαντικό να έχει ο καθένας την πετσέτα του, αν θέλετε να σταματήσετε την εξάπλωση των μικροβίων.

Το ουράνιο τόξο στο πιάτο σου

Το χρώμα στα φρούτα και τα λαχανικά αντιστοιχεί σε διαφορετικές βιταμίνες και μέταλλα. Όσο πιο πολύχρωμα είναι τόσο περισσότερο ενισχύεις τον οργανισμό σου κατά των ιώσεων.

Ώρα για μάσκα

Είναι άρρωστο το μικρό σου ή φροντίζεις κάποιον άρρωστο συγγενή; Η μάσκα είναι απαραίτητη για να παραμείνεις υγιής και να μπορείς να συνεχίσεις να τους φροντίζεις.

Πλένε συχνά τα χέρια σου

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προστασίας από τις διάφορες ιώσεις παραμένει το καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι. Ο ιδανικός χρόνος είναι περίπου 20 δευτερόλεπτα.

Διάβασε επίσης: Πόσο καλά γνωρίζεις το ανοσοποιητικό σύστημα (Bonus: Ο ρόλος της βιταμίνης D)

Διάβασε επίσης: Τροφή για τον εγκέφαλο: Οι βιταμίνες και τα τρόφιμα για «κοφτερό» μυαλό

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i