Φυσική λύση για 5 προβλήματα από την άσκηση!

Για κάθε πρόβλημα που μπορεί να σου προκύψει στην γυμναστική υπάρχει μία εναλλακτική θεραπεία. Δες ποια.

21.06.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Φυσική λύση για 5 
προβλήματα από την 
άσκηση!

1. Πόνος στη μέση; Δοκίμασε yoga

Ασκήσεις και αθλήματα όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία και το γκολφ ασκούν πίεση στη σπονδυλική στήλη, γεγονός που μπορεί να επιδεινώσει τους πόνους στην πλάτη. Για να ανακουφιστείς, κάνε yoga: σε πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Archives of Internal Medicine, το 60% των ανθρώπων που έκαναν yoga 75 λεπτά την εβδομάδα ανέφεραν ότι ένιωθαν λιγότερο πόνο στη μέση έπειτα από 3 μήνες. Εάν δεν μπορείς να πας σε γυμναστήριο, μπορείς να κάνεις στο σπίτι με ένα από τα DVDs του Shape.

2. Φουσκάλες; Δοκίμασε βότανα

Η επάλειψη με βαζελίνη μειώνει την τριβή, αλλά δεν επανορθώνει τον ιστό. Επάλειψε την περιοχή με αλοιφή από καλέντουλα (θεραπευτικό άνθος) και κάλυψέ τη με καθαρό και στεγνό επίδεσμο. Οι αντιμικροβιακές ιδιότητες της αλοιφής μειώνουν τη φλεγμονή και επιταχύνουν τη θεραπεία.

3. Εξωτερική Ωτίτιδα; Δοκίμασε λευκό ξίδι

«Αυτή η μόλυνση από την πισίνα προκύπτει όταν η υπερβολική υγρασία και η μικρή ποσότητα κυψελίδας διαταράσσουν το pH του αφτιού, επιτρέποντας στα βακτήρια να αποικίσουν», λέει ο Λεωνίδας Φιλίππου, ΩΡΛ. «Για να σκοτώσεις τα μικρόβια, χρησιμοποίησε ένα σταγονόμετρο στο οποίο έχεις βάλει 0,25 ml λευκό ξίδι σε θερμοκρασία σώματος και ρίξ’ το μέσα στο αφτί σου (επίσης, μπορείς να τρίψεις ελαφρά με μια μπατονέτα βουτηγμένη σε καθαρό οινόπνευμα). Επανάλαβε δύο φορές την ημέρα για 48 ώρες».

Δες τι μπορείς να κάνεις για τις κράμπες και τον πόνο στα γόνατα.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece