5 τρόποι να ενισχύσεις τη γονιμότητά σου

Οι βασικοί δείκτες που έχουν δείξει οι έρευνες είναι οι εξής.

Πέρνα χρόνο στη φύση

1 Κόψε τα τρανς λιπαρά Μια έρευνα του Χάρβαρντ για τη γονιμότητα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο μεγαλύτερος παράγοντας διατροφής που επηρεάζει τη γονιμότητα είναι τα τρανς λιπαρά. Μόλις 4 γραμμάρια την ημέρα –δηλαδή μισή μερίδα τηγανιτό κοτόπουλο!– έχουν αρνητική επίδραση. Απόφυγε τις τηγανητές τροφές, το πρόχειρο φαγητό και οτιδήποτε περιέχει υδρογονωμένα (ή μερικώς υδρογονωμένα) έλαια.

2 Κόψε το κάπνισμα Μια 36χρονη μανιώδης καπνίστρια έχει ωοθήκες που συμπεριφέρονται σαν να ήταν ήδη 40. Το καλό είναι ότι όταν το κόψεις, μπορεί η βλάβη να μην αντιστρέφεται, αλλά δε συνεχίζεται.

3 Ισορρόπησε το σάκχαρό σου Μείωσε τη ζάχαρη, το λευκό αλεύρι και τις επεξεργασμένες τροφές και μη μένεις νηστική πάνω από 3 ώρες. Εάν μπορείς, ακολούθησε μια διατροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

4 Ασκήσου – ήπια Η υπερβολική άσκηση κάνει το ίδιο κακό στη γονιμότητα όσο και η παντελής έλλειψή της. Το ιδανικό για να αυξήσεις τις πιθανότητες σύλληψης είναι να κάνεις μισή ώρα αερόβιας άσκησης –όπως γρήγορο περπάτημα ή κολύμπι– τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα.

5 Κάνε σεξ Σε μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι πρέπει να κάνεις σεξ τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για να συλλάβεις, αν είσαι μεταξύ 35 και 39 ετών.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i