Δυνατά οστά για πολλά χρόνια με μία νέα μέθοδο «άσκησης»

Μια πρωτοποριακή μέθοδος μπορεί να βελτιώσει την οστική σου μάζα και να σου εξασφαλίσει δυνατά οστά σε κάθε ηλικία.

10.01.2019

εχεις διαβασει

γυναίκα ηλικία υγεία μεσήλικη

Πώς μπορείς να αποκτήσεις δυνατά οστά, να βελτιώσεις την οστική πυκνότητα και τη μυική σου μάζα εάν δεν μπορείς για λόγους υγείας να γυμναστείς; Μια νέα μέθοδος, η OsteoStrong, μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση του σκελετικού συστήματος, ενεργοποιώντας τη φυσική λειτουργία αύξησης της οστικής πυκνότητας και της μυϊκής μάζας.

Η μέθοδος OsteoStrong

Βασίζεται στη χρήση 4 ρομποτικών μηχανημάτων πρωτοποριακής τεχνολογίας (σύστημα SPECTRUM), καθένα από τα οποία επιτυγχάνει την ενδυνάμωση διαφορετικών σημείων του ανθρώπινου σώματος, με αποτέλεσμα την απόκτηση ενός γερού μυοσκελετικού συστήματος.

Αρχή της μεθόδου είναι ο νόμος της οστεογονικής φόρτισης (osteogenic loading), ο οποίος διατυπώθηκε από τον Dr. John Jaquish αξιοποιώντας τα ευρήματα του Γερμανού γιατρού Dr. Julius Wolf, που ήδη από το 1892 υποστήριξε πως τα οστά προσαρμόζονται στη φόρτιση – πίεση που τους ασκείται. Εάν η φόρτιση – πίεση στα οστά αυξηθεί, τότε τα οστά αυτoαναπλάθονται, έτσι ώστε με το πέρασμα του χρόνου να γίνονται δυνατότερα για να αντιμετωπίσουν την αυξημένη φόρτιση – πίεση. Σε συνθήκες υψηλότερης πίεσης, η οστική πυκνότητα αυξάνεται και τα οστά δυναμώνουν. Τα ευεργετικά αποτελέσματα της οστεογονικής φόρτισης τεκμηριώνονται σε περισσότερες από 25.400 κλινικές μελέτες.

Σε ποιους απευθύνεται;

Η μέθοδος OsteoStrong απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που θέλουν να βελτιώσουν τη μυοσκελετική τους κατάσταση, σε άτομα μέσης ή μεγαλύτερης ηλικίας που επιδιώκουν να ξανακερδίσουν τη δύναμη και την ευεξία τους, αλλά και σε αθλητές που θέλουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.

Αντικαθιστά το OsteoStrong την άσκηση;

Απαντώντας στο ερώτημα αν η OsteoStrong αντικαθιστά την άσκηση στο γυμναστήριο, Η OsteoStrong δεν συνιστά γυμναστική, ωστόσο είναι απολύτως συμβατή με την άσκηση και επιπλέον αυξάνει τα οφέλη της, λειτουργώντας προληπτικά σε τυχόν τραυματισμούς που μπορεί να προκληθούν κατά τη διάρκειά της.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα Osteostrong.gr

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

αφέψημα κρύο τσάι γυναίκα πονόλαιμος υγεία
10 τρόποι να ανακουφίσεις τον πονεμένο λαιμό και τον επίμονο βήχα

Εδώ θα βρεις 10 εύκολες θεραπείες που μπορείς να δοκιμάσεις αν νιώθεις το λαιμό σου τραχύ, να σε γρατζουνάει όταν καταπίνεις ή απλά νιώθεις άρρωστη.

ζευγάρι
Πόνος κατά την επαφή: Σε τι μπορεί να οφείλεται, τα συμπτώματα και τι μπορείς να κάνεις

Σε τι μπορεί να οφείλεται ο πόνος κατά την επαφή και τι μπορείς να κάνεις για να απολαμβάνεις μια υγιή ερωτική ζωή. 

κακές συνήθειες
8 κακές συνήθειες για την υγεία σου που θα αλλάξεις το 2019!

Μπορεί να έτυχε να πας για ύπνο χωρίς να κάνεις ντεμακιγιάζ, αλλά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Υπάρχουν, όμως, κάποιες άλλες κακές συνήθειες που μπορεί να βλάψουν την υγεία σου.

Χάσε κιλά με 7 «μαγικές» συμβουλές από γιατρό

Μήπως οι γιατροί ξέρουν καλύτερα γιατί η ζυγαριά παραμένει στάσιμη;

Cyber bullying και κατάθλιψη: Τα λάθη στα social media που κάνουν κακό στην ψυχική σου υγεία

Τα social media δεν είναι αυτά καθ΄ αυτά που μας προκαλούν κατάθλιψη. Αλλά ο τρόπος που τα χειριζόμαστε.

Είσαι στο κινητό; Δες τι πρόβλημα δημιουργεί σε κάθε σημείο του σώματος

Είσαι στο κινητό; Σε βοηθά να διαχειριστείς τη ζωή σου αλλά δες τι μπορεί να κάνει στο σώμα σου.

#shapegreece