Τρεις απλές κινήσεις για καλύτερη υγεία σήμερα

Παίρνουμε ιδέες για καλύτερη υγεία με απλές και έξυπνες κινήσεις. Δοκίμασέ τες σήμερα!

09.02.2019

εχεις διαβασει

Η καλύτερη υγεία δε μεταφράζεται απαραίτητα σε χρονοβόρες και δύσκολες ιδέες που κοστίζουν. Ναι, μπορείς να συμμετέχεις σε ένα wellness retreat με yoga και detox διατροφή στην άλλη άκρη της Γης, αλλά υπάρχουν και μικρές κινήσεις που μπορείς να ενσωματώσεις μέσα στην καθημερινότητά σου.

Μια χούφτα ξηροί καρποί τη μέρα…

…μπορεί να μειώσει κατά 50% τον κίνδυνο θανάτου από νοσήματα του αναπνευστικού!

Επίσης, η κατανάλωσή τους μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρδιοπαθειών και καρκίνου.

«Μεταξύ άλλων, οι ξηροί καρποί μπορεί να μειώσουν τις οξειδωτικές βλάβες στο DNA, τη χοληστερίνη στο αίμα και να ωφελήσουν το μικροβίωμα του εντέρου» εξηγεί ο συγγραφέας της μελέτης, δρ Dagfinn Aune. Διάλεξε ό,τι προτιμάς: κάσιους, αμύγδαλα, καρύδια, φιστίκια… όλα κάνουν!
Πηγή: BMC Medicine

Μην βλέπεις ειδήσεις

Είναι αναπάντεχα εύκολο να ξυπνήσεις χαρούμενη – απλά μη δεις ειδήσεις ή θρίλερ πριν πέσεις για ύπνο το βράδυ!

Οι δυσάρεστες εικόνες που βλέπουμε πριν ξαπλώσουμε εντυπώνονται στο μυαλό μας, διαπιστώθηκε σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Nature Communications . Οι συμμετέχοντες στη μελέτη που είδαν δυσάρεστες φωτογραφίες μέσα στη μέρα μπόρεσαν να τις «σβήσουν» από τη μνήμη τους νωρίτερα από εκείνους που τις είδαν το βράδυ, πριν κοιμηθούν.

Ο ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο να σχηματίσει αναμνήσεις, εξηγούν οι συγγραφείς της μελέτης. Διάλεξε προσεκτικά τι θα δεις και τι θα διαβάσεις πριν κοιμηθείς, για να ξυπνήσεις κεφάτη και πιο χαρούμενη! Plus: Το ίδιο ισχύει για τα παιδιά!

Διάβασε επίσης: Γι’ αυτούς τους λόγους μελανιάζεις με το παραμικρό

Απόφυγε τελείως το αλκοόλ

Η κατανάλωση ακόμα και μέτριων ποσοτήτων αλκοόλ σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο για την υγεία του εγκεφάλου και την ταχύτερη έκπτωση των νοητικών ικανοτήτων ενός ανθρώπου, σύμφωνα με μια νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το University College του Λονδίνου.

Αυτοί που έπιναν λιγότερο από όλους (έως 7 μερίδες εβδομαδιαίως) δεν εμφάνιζαν κάποιο προστατευτικό όφελος σε σχέση με όσους απείχαν πλήρως από το αλκοόλ, σε αντίθεση με την καρδιά, όπου η κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο φαίνεται να επιδρά ευνοϊκά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece