Πώς θα αυξήσεις τη γονιμότητα του άντρα σου (τα ναι και όχι)

Επιθυμείτε όσο τίποτα να αποκτήσετε ένα παιδάκι. Ιδού πώς μπορείς να αυξήσεις τη γονιμότητά του άντρα σου με μερικές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής του.

gonimotita-antra

Τι να αποφύγεις για να αυξήσεις τη γονιμότητα του άντρα σου:

Τα πολύ λιπαρά τρόφιμα (κυρίως τα trans λιπαρά οξέα), καθώς οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους. Αυτή με τη σειρά της έχει ως συνέπεια τη συσσώρευση λίπους σε διάφορα τμήματα του σώματος, μεταξύ των οποίων και η περιοχή των όρχεων, γεγονός που αποδυναμώνει τη λειτουργία των σπερματοζωαρίων.

Το αλκοόλ: Εμποδίζει την απορρόφηση του ψευδαργύρου και της βιταμίνης Β12, μειώνει την παραγωγή τεστοστερόνης και συνδέεται με στυτική δυσλειτουργία. Ο χαμηλός αριθμός σπερματοζωαρίων, η χαμηλή κινητικότητα και ο αυξημένος αριθμός σπερματοζωαρίων με γενετικές βλάβες αυξάνονται όσο αυξάνεται και η κατανάλωση αλκοόλ.

Τα στενά παντελόνια: Τα στενά εσώρουχα και παντελόνια αυξάνουν τη θερμοκρασία στους όρχεις, με αποτέλεσμα να σκοτώνονται τα σπερματοζωάρια προκαλώντας υπογονιμότητα.

Τα μακρινά ταξίδια: Τα ταξίδια που γίνονται περισσότερο από δύο φορές το μήνα και διαρκούν περισσότερες από 6 ώρες μπορεί να βλάψουν τα σπερματοζωάρια του συντρόφου σου. Αυτό γιατί εκτίθεται στην κοσμική ακτινοβολία και μειώνεται έτσι ο αριθμός των σπερματοζωαρίων.

Την υπερβολική τεχνολογία: Αν ο σύντροφός σου γράφει με τις ώρες έχοντας το laptop στα πόδια ή χρησιμοποιεί το κινητό του για πολλές ώρες επίσης συμβάλλουν στην υπογονιμότητα.

Το κάπνισμα: Θεωρείται ότι προκαλεί δυσλειτουργία στους όρχεις. Μελέτες που έχουν γίνει στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων έχουν δείξει ότι επηρεάζεται και ο αριθμός και η κινητικότητα των σπερματοζωαρίων. Αν καπνίζει 2 πακέτα τσιγάρα την ημέρα μπορεί να είναι υπογόνιμος (και να μην το ξέρει).

Την καφεΐνη: Μελέτη του Πανεπιστημίου του Μιλάνου έδειξε ότι η καφεΐνη μειώνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, καθώς οδηγεί σε πτώση των επιπέδων της ωχρινοτρόπου ορμόνης (LH) και της τεστοστερόνης, οι οποίες είναι απαραίτητες για την παραγωγή σπέρματος.

Το κόκκινο κρέας, τα τηγανητά, τα επεξεργασμένα και τα έτοιμα φαγητά Τα συντηρητικά και χημικά, τα λεγόμενα ξενοοιστρογόνα που περιέχονται σε αυτά τα τρόφιμα, αθροιστικά επιδρούν αρνητικά στη γονιμότητα.

Διάβασε επίσης:«Οι 10 τροφές που αυξάνουν τη γονιμότητα»

Βοήθησε τη γονιμότητα του άντρα σου: ιδού μπορεί να δυναμώσει το σπέρμα του

* Με το να περιορίσει το κάπνισμα και να αποβάλει το στρες. Το πρώτο, δηλαδή, πράγμα που λένε οι γιατροί για κάθε πάθηση. Αν το στρες βαραίνει και τους δυο σας, δραστηριοποιηθείτε, κάντε μαθήματα χορού, κάντε ένα ταξίδι, διασκεδάστε!

* Με το να κρατάει δροσερή την περιοχή του οσχέου

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα κάνει μήνες να φορέσεις στενά τζιν ή στενά εσώρουχα. Επίσης, θα πρέπει να περιορίσει τις ώρες που οδηγεί καθημερινά και να σταματήσει να ακουμπάει το λάπτοπ στα γόνατά. Εννοείται πως δεν θα πατήσει το πόδι του σε σάουνα ή τζακούζι.

* Με το να εκσπερματίζει συχνά

Ο αστικός μύθος θέλει το σπέρμα να γίνεται πιο αδύναμο όταν κάποιος έχει καθημερινή σεξουαλική επαφή. Η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο. Το σπέρμα (όχι πάντα, αλλά τις περισσότερες φορές) καταλήγει να βελτιώνεται.

Διάβασε ακόμη: «Μπορείς να μείνεις έγκυος από προσπερματικά υγρά;»

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i