Βιταμίνες και Συμπληρώματα

Τα brazil nuts είναι γεμάτα βιταμίνες! Ξέρεις όμως πότε μπορεί να έχουν παρενέργειες για την υγεία σου;

Τα βραζιλιάνικα φιστίκια είναι από τους πιο ωφέλιμους ξηρούς καρπούς. Όμως, πότε να μην τρως brazil nuts γιατί μπορεί να έχουν παρενέργειες στον οργανισμό σου; 

Οι απαραίτητες βιταμίνες μετά τα 50: Ποιες και γιατί τις χρειάζεται κάθε γυναίκα μετά τα 50;

Ποιες είναι οι απαραίτητες βιταμίνες μετά τα 50; Η διαιτολόγος Δήμητρα Γλυνού απαντά και εξηγεί γιατί είναι σημαντικές για κάθε γυναίκα μετά τα 50 της. 

βιταμίνη Β βιταμίνες
Μήπως σου λείπουν βιταμίνες Β; Ποιες είναι και γιατί τις χρειάζεσαι

Δεν είναι μία, δεν είναι δύο…  Οι βιταμίνες Β είναι πολλές και αντίστοιχα πολλά είναι τα οφέλη τους για τον οργανισμό σου.

βασιλικός πολτός
Πότε ΔΕΝ σου κάνει καλό ο βασιλικός πολτός

Ο βασιλικός πολτός θεωρείται πανάκεια για πολλές ασθένειες και καταστάσεις. Υπάρχουν όμως κάποιες περιπτώσεις που δεν θα πρέπει να τον χρησιμοποιείς. 

θυμάρι
Το ήξερες ότι το θυμάρι μπορεί να έχει «παρενέργειες»; Μάθε πότε ΔΕΝ σου κάνει καλό!

Το θυμάρι είναι ένα μεσογειακό μυρωδικό που χρησιμοποιείται πολύ στην κουζίνα αλλά και στην εναλλακτική ιατρική. Ωστόσο δεν είναι πάντα ωφέλιμο.

Οι βιταμίνες που χρειάζεσαι στα 20, στα 30, στα 40 και οι βιταμίνες για αντιγήρανση

Ποιες βιταμίνες χρειαζόμαστε σε κάθε δεκαετία που περνάει και ποιες είναι οι βιταμίνες για αντιγήρανση; Η διαιτολόγος συστήνει τις σωστές τροφές!

πολυβιταμίνες βιταμίνες συμπλήρωμα διατροφής
Η διατροφή στην προεμμηνόπαυση – οι βιταμίνες και τα συστατικά που χρειάζεσαι

Το ήξερες ότι η διατροφή στην προεμμηνόπαυση έχει διαφορετικές ανάγκες σε συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά;

Τα πιο σημαντικά συμπληρώματα διατροφής είναι αυτές οι βιταμίνες
Τα πιο σημαντικά συμπληρώματα διατροφής είναι αυτές οι βιταμίνες

Μάθε τη σημασία του μαγνησίου και των βιταμινών Β στον οργανισμό σου.

βιταμίνη Β12 υγεία
Τι σου κλέβει τη βιταμίνη Β12; Ποια είναι τα συμπτώματα της ανεπάρκειας Β12;

Η Β12 είναι μια πολύ σημαντική βιταμίνη για τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και του εγκεφάλου σου. Διάβασε εδώ τι μπορεί να εμποδίζει την απορρόφησή της προκαλώντας ανεπάρκεια Β12.

#shapegreece