Έχεις κηλίδες από τον ήλιο; Τι πρέπει να αλλάξεις στη διατροφή σου

Κηλίδες από τον ήλιο: Αυτά τα ενοχλητικά σημάδια στο πρόσωπο μπορούν να εξαφανιστούν με τη σωστή διατροφή.

13.06.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Αγγελική Μοράρη, MSc, Επιστήμονας Τροφίμων & Διατροφής (BSc), Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Κλινική διαιτολογία,   nutritipsbyaggelikimorari

Αν  βλέπεις μικρές σκούρες κηλίδες σαν φακίδες στα σημεία που εκτίθενται στον ήλιο:

▶  Η αιτία: Κύτταρα της επιδερμίδας έχουν υποστεί βλάβη και έχει αλλάξει το χρώμα τους προκαλώντας τη χρώση της επιδερμίδας, μια κατάσταση που είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη όταν εκτίθεσαι συχνά στον ήλιο.

▶  Η λύση: Για να διατηρηθεί το δέρμα σου νεανικό και καθαρό, προσπάθησε να συμπεριλαμβάνεις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Ε και C στη διατροφή σου. Για να βεβαιωθείς ότι παίρνεις αρκετές του συμπλέγματος Β, συμπερίλαβε στη λίστα του σούπερ μάρκετ όσπρια, πουλερικά, φυλλώδη λαχανικά, ψάρι και εξωτική παπάγια!

Τραχιά γλώσσα, ούλα που ματώνουν, νύχια που σπάνε ή άτονα μαλλιά; Να ποια βιταμίνη σου λείπει για κάθε σύμπτωμα

Τη βιταμίνη C θα τη βρεις, μεταξύ άλλων, στην ντομάτα και στον αρακά ή στα οστρακοειδή και για τη βιταμίνη Ε  πρόσθεσε στις συνταγές σου ωμούς σπόρους, kale, φουντούκια και κουκουνάρι. Μην κάνεις μόνη σου διάγνωση και κυρίως μη «συνταγογραφήσεις» στον εαυτό σου κάποια βιταμίνη. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν παίρνουμε βιταμίνες, αφού μερικές φορές μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό.

«Η μακροχρόνια λήψη υψηλών δόσεων βιταμινών μπορεί να προκαλέσει τοξικότητα» επισημαίνει η ειδικός.

Ο καλύτερος τρόπος για να μην παρουσιάσεις ποτέ ανεπάρκεια είναι να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με χρώματα: Όσο πιο πολύχρωμα είναι τα φρούτα και τα λαχανικά που τρως καθημερινά, τόσο πιο πλήρης σε θρεπτικά συστατικά γίνεται η δίαιτά σου.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Γιατί ανατριχιάζεις; Γιατί μουλιάζουν τα χέρια; Τι δείχνει το φτέρνισμα και ο λόξυγγας; Όσα δείχνουν οι μηχανισμοί άμυνας του σώματος

Γιατί μουλιάζουν τα δάχτυλά σου μέσα στο νερό; Γιατί ανατριχιάζεις; Τι συμβαίνει και παθαίνεις λόξυγγα; Το σώμα σου… μιλάει!

6 απόλυτα φυσικοί τρόποι για ενέργεια στη στιγμή (και το μαγικό smoothie!)

Απόκτησε ενέργεια και ενεργοποίησε το μεταβολισμό σου με τις 6 τεχνικές που είναι εύκολα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά σου.

Κάθε πότε να αλλάζω τα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες; (πιο συχνά απ’ όσο νόμιζες!)

Εσύ κάθε πότε αλλάζεις τα σεντόνια σου; Κάθε εβδομάδα, κάθε δύο εβδομάδες ή κάθε μήνα; Και τι σχέση έχει η αλλαγή στα σεντόνια με την καλή υγεία σου; Ιδού.

Αυτές είναι οι 20 βασικές γυναικείες ορμόνες! Πώς σε επηρεάζουν και πώς μπορείς να τις επηρεάσεις εσύ;

Σε παχαίνουν, σε αδυνατίζουν, σε θυμώνουν, σου δημιουργούν σπυράκια. Μάθε τα πάντα για τις γυναικείες ορμόνες με τις οδηγίες του ενδοκρινολόγου.

Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: Μερικές καλές επιλογές: Λευκό ρύζι, πουρές πατάτας, γλυκοπατάτα, κολοκύθα, κομπόστα με ξεφλουδισμένο αχλάδι.

#shapegreece