Μπαομπάμπ, μάκα, σιταρόχορτο: Οι σκόνες είναι η νέα γενιά συμπληρωμάτων: Να τι πρέπει να ξέρεις για κάθε ένα

Η τάση που θέλει τις σκόνες να είναι το νέο- ακόμα πιο healthy – συμπλήρωμα, είναι εδώ. Τι διαλέγουμε;

06.08.2018

εχεις διαβασει

Σπιρουλίνα

Η σκόνη αυτή παρασκευάζεται από μικροσκοπικά σε μέγεθος φύκια, που έχουν όμως τερά-
στια διατροφικά οφέλη. Μία κουταλιά της σούπας παρέχει 4 γρ. πρωτεΐνη, καθώς και
σίδηρο για ενέργεια, βήτα καροτένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, και φυτ κυανίνη, μια πρωτεΐνη με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Η προσθήκη σκόνης σπιρουλίνας στο πρωτεϊνούχο ρόφημα θα συγκαλύψει την «ψαρίσια» γεύση και μπορεί να βελτιώσει τη μυϊκή σου δύναμη, σύμφωνα με Ινδούς ερευνητές, που βρήκαν πως η πρωτεΐνη της σπιρουλίνας συμβάλλει στην αύξηση μυϊκού ιστού, ενώ τα αντιφλεγμονώδη συστατικά της προστατεύουν τους μυς από τις φθορές που σχετίζονται με
την άσκηση. Σε άλλες μελέτες έχει βρεθεί πως η σπιρουλίνα μπορεί να σε βοηθήσει να
γυμνάζεσαι για περισσότερο χρόνο.

Camu camu (καμού καμού)

Θεωρείται η μεγαλύτερη καταγεγραμμένη φυσική πηγή βιταμίνης C στον κόσμο.
Επίσης, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον από αρκετές βιομηχανίες τροφίμων
και καλλυντικών λόγω της πλούσιας περιεκτικότητάς του σε φλαβονοειδή και ανθοκυανίνες. Αποτελεί εξαιρετική πηγή βήτα καροτένιου, το οποίο, όταν μετατρέπεται από
το σώμα σε βιταμίνη Α, σχετίζεται με βελτιωμένη όραση.

Οι ευεργετικές του ιδιότητες είναι πολλές: καταπολεμά τη γρίπη και το κρυολόγημα, το
διαβήτη, το άσθμα, τον έρπη, ενισχύει το ανοσοποιητικό και το αναπνευστικό κ.ά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece