Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2: Πώς θα εμπλουτίσεις τη διατροφή σου

Αλλες πηγές βιταμίνης Κ2 αποτελούν τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως
το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Εσύ ποιες θα επιλέξεις;

15.06.2018

εχεις διαβασει

Η βιταμίνη Κ είναι μια πολύ σημαντική βιταμίνη για την υγεία και τις λειτουργίες του οργανισμού σου.  Βρίσκεται σε 3 μορφές την Κ1, Κ2 και Κ3. Η Κ3 δε θεωρείται φυσική μορφή της βιταμίνης και γι’αυτό δεν την προτιμούμε. Από τις πιο σημαντικές είναι οι Κ1 και Κ2, δύο μορφές της που μπορείς να πάρεις από τη διατροφή σου.

Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2 στη διατροφή σου

Η βιταμίνη Κ1 υπάρχει κυρίως στα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά όπως το κέιλ, το μαρούλι, ρομάνα, το σπανάκι, το σέσκουλο, οι λαχανίδες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το μπρόκολο και το λάχανο. Ωστόσο δεν αρκεί να καταναλώνεις αρκετά λαχανικά για να πάρεις αρκετή βιταμίνη Κ, ειδικά αν έχεις στόχο να ενισχύσεις την πρόσληψη της Κ2.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να μετατρέψει σε ικανοποιητικό βαθμό τη βιταμίνη Κ1 σε Κ2 στο σώμα σου. Ένας τρόπος να ενισχύσεις τη διαδικασία της μετατροπής είναι να καταναλώνεις καλά λιπαρά, με κύριο το ελαίολαδο, μαζί με τα λαχανικά σου.

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι καλύτερες 15 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12!

Η καλύτερη πηγή βιταμίνης Κ2

Το ιαπωνικό πιάτο σόγιας, το natto», είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ2 και πιο συγκεκριμένα της μορφής της MK-7 που είναι πιο ανθεκτική. Οι Ιάπωνες αγαπούν το νάτο και καθώς η συγκεκριμένη βιταμίνη συνδέεται με την υγεία των οστών, διατροφολόγοι συνδέουν την κατανάλωσή του με λιγότερα περιστατικά κατάγματος ισχίου και οστεοπόρωσης σε σχέση με τους ανθρώπους που κατοικούν στην Ευρώπη και στην Αμερική.

Το natto αποτελείται από φασόλια σόγιας που έχουν υποστεί ζύμωση και έχει πολύ έντονη γεύση που δεν συγκαταλέγεται στις αγαπημένες των δυτικών μας ουρανίσκων! Συζήτησε όμως με το γιατρό σου μήπως χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμίνης Κ2, το οποίο μπορείς να το πάρεις από το φαρμακείο.

Άλλες καλές πηγές βιταμίνης Κ2 είναι τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Το συκώτι, τα νεφρά και άλλα κρέατα , οι κρόκοι των αυγών από κότες ελευθέρας βοσκής και ιδιαίτερα το βούτυρο αποτελούν επίσης καλές πηγές βιταμίνης Κ2

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Μπαμπά, εξετάσεις έκανες; Οι προληπτικές εξετάσεις που πρέπει να κάνουν οι άντρες

Συγκεντρώσαμε τις προληπτικές εξετάσεις που πρέπει να κάνουν οι άντρες (γιατί αν δεν τους τραβήξουμε στο γιατρό, δεν θα πάνε ποτέ).

δέρμα ψωρίαση φαγούρα έκζεμα
Τι είναι η ψωρίαση; Τα συμπτώματα και η θεραπεία για την ψωρίαση

Τι είναι και γιατί παρουσιάζεται σε κάποιους ανθρώπους η ψωρίαση; Ποια είναι τα συμπτώματα και τι υπάρχει αυτή τη στιγμή ως θεραπεία;

τουαλέτα κυστίτιδα ουρολοίμωξη δυσκοιλιότητα
Τι είναι η κυστίτιδα και πώς θα την αντιμετωπίσεις;

Δώσε οριστική λύση στο πρόβλημά σου, ακολουθώντας τις συμβουλές του ειδικού και ξέχνα για πάντα την κυστίτιδα!

Μπαίνεις στην εμμηνόπαυση; Αυτές είναι οι 20 ενδείξεις!

Αυτές είναι οι ενδείξεις από τις οποίες θα καταλάβεις ότι πλησιάζεις στην εμμηνόπαυση!

Τι «λένε» τα αέρια στο έντερο για την υγεία σου;

Όση ντροπή και αν νιώθουμε, συμβαίνουν σε όλους μας. Αν όμως τα αντιμετωπίζεις συχνά, ίσως το σώμα σου προσπαθεί να σου στείλει μηνύματα.

πόδια κιρσοί ευρυαγγείες
Όλα τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες

Μπορείς να έχεις σε κάθε ηλικία όμορφα και υγιή πόδια; Φυσικά! Ενημερώσου για τα νεότερα για τις θεραπείες για κιρσούς και ευρυαγγείες.

#shapegreece