Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2: Πώς θα εμπλουτίσεις τη διατροφή σου

Αλλες πηγές βιταμίνης Κ2 αποτελούν τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως
το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Εσύ ποιες θα επιλέξεις;

15.06.2018

εχεις διαβασει

Η βιταμίνη Κ είναι μια πολύ σημαντική βιταμίνη για την υγεία και τις λειτουργίες του οργανισμού σου.  Βρίσκεται σε 3 μορφές την Κ1, Κ2 και Κ3. Η Κ3 δε θεωρείται φυσική μορφή της βιταμίνης και γι’αυτό δεν την προτιμούμε. Από τις πιο σημαντικές είναι οι Κ1 και Κ2, δύο μορφές της που μπορείς να πάρεις από τη διατροφή σου.

Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2 στη διατροφή σου

Η βιταμίνη Κ1 υπάρχει κυρίως στα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά όπως το κέιλ, το μαρούλι, ρομάνα, το σπανάκι, το σέσκουλο, οι λαχανίδες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το μπρόκολο και το λάχανο. Ωστόσο δεν αρκεί να καταναλώνεις αρκετά λαχανικά για να πάρεις αρκετή βιταμίνη Κ, ειδικά αν έχεις στόχο να ενισχύσεις την πρόσληψη της Κ2.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να μετατρέψει σε ικανοποιητικό βαθμό τη βιταμίνη Κ1 σε Κ2 στο σώμα σου. Ένας τρόπος να ενισχύσεις τη διαδικασία της μετατροπής είναι να καταναλώνεις καλά λιπαρά, με κύριο το ελαίολαδο, μαζί με τα λαχανικά σου.

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι καλύτερες 15 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12!

Η καλύτερη πηγή βιταμίνης Κ2

Το ιαπωνικό πιάτο σόγιας, το natto», είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ2 και πιο συγκεκριμένα της μορφής της MK-7 που είναι πιο ανθεκτική. Οι Ιάπωνες αγαπούν το νάτο και καθώς η συγκεκριμένη βιταμίνη συνδέεται με την υγεία των οστών, διατροφολόγοι συνδέουν την κατανάλωσή του με λιγότερα περιστατικά κατάγματος ισχίου και οστεοπόρωσης σε σχέση με τους ανθρώπους που κατοικούν στην Ευρώπη και στην Αμερική.

Το natto αποτελείται από φασόλια σόγιας που έχουν υποστεί ζύμωση και έχει πολύ έντονη γεύση που δεν συγκαταλέγεται στις αγαπημένες των δυτικών μας ουρανίσκων! Συζήτησε όμως με το γιατρό σου μήπως χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμίνης Κ2, το οποίο μπορείς να το πάρεις από το φαρμακείο.

Άλλες καλές πηγές βιταμίνης Κ2 είναι τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Το συκώτι, τα νεφρά και άλλα κρέατα , οι κρόκοι των αυγών από κότες ελευθέρας βοσκής και ιδιαίτερα το βούτυρο αποτελούν επίσης καλές πηγές βιταμίνης Κ2

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

πόνος στη μέση
Πόνος στη μέση; Έτσι θα περάσει ΧΩΡΙΣ φάρμακα!

Υπάρχουν πολλές θεραπείες που στοχεύουν στην ανακούφιση στον πόνο στη μέση. Μάθε τις πιο απατελεσματικές εναλλακτικές μεθόδους.

Σε ποια ηλικία άντρες και γυναίκες φτάνουν στο σεξουαλικό τους peak
Σε ποια ηλικία άντρες και γυναίκες φτάνουν στο σεξουαλικό τους peak

Νέα μελέτη έρχεται να καταρρίψει διαδεδομένους μύθους για το σεξ.

Σε ποια σημεία ΔΕΝ πρέπει να κάνεις piercing; Γιατί πρέπει να γίνεται μόνο με βελόνα;

Κάθε piercing που παρεμβαίνει στις λειτουργίες του σώματος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προκαλέσει προβλήματα.

Τα πάντα για τη μύτη: Πώς λειτουργεί, τι κάνουν τα ιγμόρεια, γιατί είσαι μπουκωμένη;

Μύτη: τη φυσάμε, την πιάνουμε με τα χέρια μας, την τρυπάμε ή τη βάζουμε κάτω από το νυστέρι. Πόσο καλά γνωρίζουμε τη μύτη μας;

Τι κάνουν τα προβιοτικά; Ιδού πως βοηθούν το σώμα σου

Τα πολλαπλά οφέλη που φέρνουν τα προβιοτικά στο σώμα σου.

Ζέτα Δούκα
H ενημερωτική δράση της ΑΝΑΣΑ για τις διαταραχές πρόσληψης τροφής

Τα 10+1 χρόνια γιορτάζει η ΑΝΑΣΑ η πρώτη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση για την υποστήριξη των ανθρώπων που πάσχουν από Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής.

#shapegreece