Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2: Πώς θα εμπλουτίσεις τη διατροφή σου

Αλλες πηγές βιταμίνης Κ2 αποτελούν τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως
το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Εσύ ποιες θα επιλέξεις;

15.06.2018

εχεις διαβασει

Η βιταμίνη Κ είναι μια πολύ σημαντική βιταμίνη για την υγεία και τις λειτουργίες του οργανισμού σου.  Βρίσκεται σε 3 μορφές την Κ1, Κ2 και Κ3. Η Κ3 δε θεωρείται φυσική μορφή της βιταμίνης και γι’αυτό δεν την προτιμούμε. Από τις πιο σημαντικές είναι οι Κ1 και Κ2, δύο μορφές της που μπορείς να πάρεις από τη διατροφή σου.

Πηγές βιταμίνης Κ1 και βιταμίνης Κ2 στη διατροφή σου

Η βιταμίνη Κ1 υπάρχει κυρίως στα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά όπως το κέιλ, το μαρούλι, ρομάνα, το σπανάκι, το σέσκουλο, οι λαχανίδες, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το μπρόκολο και το λάχανο. Ωστόσο δεν αρκεί να καταναλώνεις αρκετά λαχανικά για να πάρεις αρκετή βιταμίνη Κ, ειδικά αν έχεις στόχο να ενισχύσεις την πρόσληψη της Κ2.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να μετατρέψει σε ικανοποιητικό βαθμό τη βιταμίνη Κ1 σε Κ2 στο σώμα σου. Ένας τρόπος να ενισχύσεις τη διαδικασία της μετατροπής είναι να καταναλώνεις καλά λιπαρά, με κύριο το ελαίολαδο, μαζί με τα λαχανικά σου.

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι καλύτερες 15 τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β12!

Η καλύτερη πηγή βιταμίνης Κ2

Το ιαπωνικό πιάτο σόγιας, το natto», είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ2 και πιο συγκεκριμένα της μορφής της MK-7 που είναι πιο ανθεκτική. Οι Ιάπωνες αγαπούν το νάτο και καθώς η συγκεκριμένη βιταμίνη συνδέεται με την υγεία των οστών, διατροφολόγοι συνδέουν την κατανάλωσή του με λιγότερα περιστατικά κατάγματος ισχίου και οστεοπόρωσης σε σχέση με τους ανθρώπους που κατοικούν στην Ευρώπη και στην Αμερική.

Το natto αποτελείται από φασόλια σόγιας που έχουν υποστεί ζύμωση και έχει πολύ έντονη γεύση που δεν συγκαταλέγεται στις αγαπημένες των δυτικών μας ουρανίσκων! Συζήτησε όμως με το γιατρό σου μήπως χρειάζεσαι συμπλήρωμα βιταμίνης Κ2, το οποίο μπορείς να το πάρεις από το φαρμακείο.

Άλλες καλές πηγές βιταμίνης Κ2 είναι τροφές όπως το κεφίρ και κάποια σκληρά τυριά, όπως το έμενταλ και το ελβετικό τυρί. Το συκώτι, τα νεφρά και άλλα κρέατα , οι κρόκοι των αυγών από κότες ελευθέρας βοσκής και ιδιαίτερα το βούτυρο αποτελούν επίσης καλές πηγές βιταμίνης Κ2

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece