Γιατί αρρωσταίνω συχνά; 9 αλλαγές για ΔΥΝΑΤΟ ανοσοποιητικό σύστημα

Έχεις βαρεθεί να βήχεις και να τρέχει η μύτη σου; Μάλλον το ανοσοποιητικό σύστημα χρειάζεται μια μικρή ενίσχυση.

7. Χαλάρωσε όλη τη μέρα

Βοήθησέ το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σου δοκιμάζοντας αυτές τις απλές και εύκολες αλλαγές στον τρόπο της ζωή σου για να νιώθεις καλύτερα όλο το χρόνο.

7. Χαλάρωσε όλη τη μέρα

1. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Μην ξεχνάς την καλή υγιεινή

Το πιστεύεις ή όχι, θα μπορούσες να προλάβεις ένα σωρό ιώσεις μόνο και μόνο χάρη στην καλή υγιεινή. Ο γιατρός και καθηγητής Αλλεργιολογίας και Αναπνευστικής Ιατρικής, Peter Howarth λέει,

«Η υγιεινή είναι πολύ σημαντική καθώς συνήθως οι ιοί εξαπλώνονται μέσω της άμεσης επαφής με επιφάνειες που είναι μολυσμένες από αυτούς».

Μπορεί να ακούγεται προφανές, όμως κάποιες συνήθειες όπως το πλύσιμο των χεριών ή ακόμη και να χρησιμοποιείς ένα χαρτομάντιλο και να αποφεύγεις να αγγίζεις το πρόσωπό σου μπορεί πραγματικά να κάνει όλη τη διαφορά.

2. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Κάνε ένα καυτό ντους με υδρατμούς

Το να βρεις λίγα λεπτά για τον εαυτό σου και να απολαύσεις ένα καυτό ντους μπορεί να κάνει θαύματα για το σώμα και το μυαλό σου. Χρησιμοποίησε ένα αφρόλουτρο που θα σε αναζωογονήσει και θα ανοίξει τους αεραγωγούς σου για έξτρα ανακούφιση.

3. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα:  Ακολούθησε μια υγιεινή, χορτοφαγική διατροφή

Ποτέ μην υποτιμάς την επίδραση που έχει το φαγητό στην υγεία σου. Η θεραπεύτρια διατροφής Alison Cullen επισημαίνει πως μια υγιεινή χορτοφαγική στη βάση της διατροφή περιέχει πολλά χημικά που προστατεύουν το ανοσοποιητικό.

«Μια μερίδα λαχανικά μπορεί να περιέχει πάνω από εκατό διαφορετικά φυτοχημικά τα οποία θα βοηθήσουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου και θα σου δώσουν δύναμη για την κάθε μέρα»

.Απόλαυσε τροφές όπως μπρόκολο, λάχανο, σόγια, καρότα, κουρκούμη, κρεμμύδια και κόκκινα φρούτα όπως βατόμουρα και φράουλες. Θυμήσου τι λένε, οι τροφές είναι το φάρμακό μας!

4. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Πάρε προβιοτικά

Το ήξερες πως πάνω από το 70% των κυττάρων του ανοσοποιητικού σου βρίσκονται στο έντερο και υποστηρίζονται από υγιεινά βακτήρια της περιοχής; Αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: κράτα το έντερό σου ευτυχισμένο!

«Η υπερκατανάλωση ζάχαρης, υδατανθράκων και αλκοόλ μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπία στη χλωρίδα του εντέρου μας», λέει η θεραπεύτρια διατροφής Natalie Lamb.

Διατήρησε την ισορροπία του εντέρου σου, καταναλώνοντας προβιοτικά συμπληρώματα που θα συντηρήσουν τα καλά βακτήρια και θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου.

Για ακόμα 5 αλλαγές για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα , κάνε κλικ:

9. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Κάνε ένα μασάζ

9. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Κάνε ένα μασάζ

Δεν χρειάζεται να είναι κάποια ιδιαίτερη περίσταση για να «επιβραβεύσεις» τον εαυτό σου με ένα μασάζ. Ένα καλό μασάζ δεν θα μειώσει μόνο το άγχος. Είναι επίσης εξαιρετικό για την ενίσχυση του κυκλοφορικού σου ενώ αυξάνει και τα φυσικά αντισώματα που έχεις στο σώμα σου ώστε να έχεις όλα τα όπλα να καταπολεμάς μικρόβια και ιούς. Συχνά το μασάζ συνδυάζεται με χαμάμ ή σάουνα που θα σε βοηθήσουν να ιδρώσεις και να αποβάλεις τις βλαβερές τοξίνες.

8. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Πιες πράσινο τσάι

8. Για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Πιες πράσινο τσάι

Σε βοηθάει να χάσεις βάρος, κρατάει την καρδιά σου χαρούμενη και συμβάλει στην πρόληψη ασθενειών: τα οφέλη του πράσινου τσαγιού είναι πολλά και εκπληκτικά. Οπότε πιθανότατα δεν θα σε εκπλήξει η θετική του επίδραση στο ανοσοποιητικό σου. Η τακτική κατανάλωση πράσινου τσαγιού θα σε διατηρήσει ενυδατωμένη και συμβάλει στην αποτοξίνωση, όμως είναι οι πολυφαινόλες και τα φλαβονοειδή του αυτά που θέλεις, τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου και σε βοηθούν να καταπολεμήσεις κάθε ίωση.

7. Χαλάρωσε όλη τη μέρα

7. Χαλάρωσε όλη τη μέρα

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η χαλάρωση είναι εξαιρετική για την υγεία μας. το άγχος μπορεί να καταστρέψει το ανοσοποιητικό σου αυξάνοντας την αρτηριακή σου πίεση, ακόμη και την πιθανότητα να παρουσιάσεις κατάθλιψη! Οπότε είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεις μέσα σε μια γεμάτη μέρα χρόνο να χαλαρώσεις. Είτε αυτό σημαίνει να διαβάσεις ένα βιβλίο για είκοσι λεπτά, να κάνεις μια σύντομη συνεδρία διαλογισμού, να πάρεις έναν υπνάκο ή ακόμη και να βγεις μια σύντομη βόλτα που χρειάζεσαι για να βεβαιωθείς ότι δίνεις στο σώμα σου αυτά που χρειάζεται προκειμένου να λειτουργεί σωστά.

6. Ασκήσου

6. Ασκήσου

Η άσκηση σου κάνει καλό! Σε κάνει πιο δυνατή, πιο υγιή και πιο χαρούμενη. Τι παραπάνω θα ζητούσες; «Η ήπια άσκηση όπως το βάδισμα, το κολύμπι ή το ποδήλατο για μισή ώρα τη μέρα μπορεί να σε βοηθήσει τόσο σωματικά όσο και διανοητικά. Πρόσεχε όμως – η υπερβολική άσκηση όπως σε extreme προπονήσεις για ανταγωνιστικές αθλητικές δραστηριότητες μπορεί στην πραγματικότητα να κάνει το αντίθετο μειώνοντας την ανταπόκριση του ανοσοποιητικού σου», λέει η Alison. Για να το αποφύγεις αυτό, βεβαιώσου πως δεν το παρακάνεις και ότι έχεις όσο χρόνο χρειάζεσαι για ξεκούραση.

5. Πέσε στο κρεβάτι νωρίς – τα κύτταρα του ανοσοποιητικού σου θα σε ευχαριστούν!

5. Πέσε στο κρεβάτι νωρίς – τα κύτταρα του ανοσοποιητικού σου θα σε ευχαριστούν!

Είναι απαραίτητο να κοιμάσαι αρκετά κάθε βράδυ! Το σώμα μας χρειάζεται τον ύπνο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και να είναι σε φόρμα όλη τη μέρα. Για να έχεις το σώμα και το μυαλό σου σε τέλεια φόρμα, η Alison συστήνει να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i