Πώς θα έχω ενέργεια όλη μέρα; O διαιτολόγος, ο ψυχολόγος και ο γιατρός απαντούν!

Απλές καθημερινές στρατηγικές που θα κρατήσουν γεμάτες τις μπαταρίες σου για να έχεις ενέργεια όλη μέρα.

energy

Θέλεις να νιώθεις γεμάτη ενέργεια όλη μέρα και να μη χρειάζεται ποτέ να παραπονιέσαι ότι δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε όλα ή ότι είσαι πολύ κουρασμένη για να ασχοληθείς με όσα σε ευχαριστούν; Ένας αθλητικός ψυχολόγος, ένας διαιτολόγος κι ένας ειδικός σε θέματα ύπνου οσυ εξηγούν ακριβώς τι πρέπει να κάνεις για να το πετύχεις!

Δες και εδώ 8 φυσικούς τρόπους που θα τονώσουν την ενέργειά σου!

Η συμβουλή του αθλητικού ψυχολόγου: Ασχολήσου με μια χαλαρή δραστηριότηταΜπορεί να σκέφτεσαι πως αν γυμναστείς ενώ νιώθεις πως η ενεργητικότητά σου είναι πεσμένη θα αδειάσεις εντελώς τις μπαταρίες σου, ωστόσο ισχύει ακριβώς το αντίθετο: έρευνα έχει βρει πως αρκεί μία προπόνηση μέτριας έντασης (όπως 20 λεπτά ποδήλατο ή ένας ζωηρός περίπατος) για να ανέβουν σημαντικά τα επίπεδα ενεργητικότητας, περίπου στο 90% των ανθρώπων. Επιπλέον, η επίδραση είναι συνήθως άμεση και διαρκεί για τουλάχιστον μία ώρα. Ωστόσο, δεν είναι τώρα η στιγμή να το παρακάνεις – μια πολύωρη ή έντονη προπόνηση μπορεί να σε κάνει να νιώθεις εξαντλημένη, οπότε φρόντισε να είναι σύντομες και μέτριας έντασης.Δοκίμασε αυτές τις 5λεπτες προπονήσεις για να καις θερμίδες και μετά την άσκηση!

Η συμβουλή του διαιτολόγου. Φάε κάτι ελαφρύΟι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να πεινάνε κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Έτσι, αν φας πρωινό στις 8 το πρωί και μεσημεριανό στη 1, το σώμα σου χρειάζεται ξανά τροφή γύρω στις 4 το μεσημέρι διαφορετικά μπορεί να νιώσεις το μυαλό σου θολό και το σώμα σου νυσταγμένο. Μην αρκεστείς όμως σε μερικά κριτσίνια. Για μια σταθερή απελευθέρωση ενέργειας που θα διαρκέσει μέχρι την ώρα του δείπνου, χρειάζεσαι ένα μίνι γεύμα που θα περιέχει μια ισορροπία πρωτεϊνών, λιπαρών και σύνθετων υδατανθράκων. Αλλά μην φας υπερβολικά! Ένα γεύμα με 300 θερμίδες είναι αρκετό (π.χ. ένα σάντουιτς από ψωμί ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο και μέλι μαζί με ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή μια μπάρα δημητριακών, ένα γιαούρτι και μερικές φέτες μήλο). Έχε υπόψη σου πως μπορεί να χρειαστεί να κόψεις θερμίδες από αλλού για να μπορείς να φας αυτό το σνακ.Διάβασε εδώ τα ναι και τα όχι του σωστού σνακ!

Η συμβουλή του ειδικού σε θέματα ύπνου. Μην πατάς το snooze στο ξυπνητήριΤα σύντομα διαστήματα ύπνου που κερδίζεις παλεύοντας με το ξυπνητήρι μπορεί να διαταράξουν το βιολογικό σου ρολόι και να νιώθεις πιο νυσταγμένη στη διάρκεια της ημέρας ή να δυσκολεύεσαι να αποκοιμηθείς το βράδυ. Το αποτέλεσμα: ένας κύκλος αϋπνίας. Αν δεν είσαι έτοιμη να πεταχτείς από το κρεβάτι, πάτησε μόνο μία φορά το κουμπί της αναβολής στο ξυπνητήρι σου και χρησιμοποίησε αυτά τα λίγα λεπτά για να ξυπνήσεις αργά με μερικές ήπιες διατάσεις.Διάβασε και εδώ πώς θα ξυπνάς το πρωί χωρίς δυσκολία!

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i