Πώς θα έχω ενέργεια; 8 φυσικοί τρόποι για τόνωση!

Η καφεΐνη δεν αποτελεί τον μοναδικό τρόπο που έχεις για να γεμίζεις τις μπαταρίες σου το πρωί. Βρες περισσότερη ενέργεια με φυσικό τρόπο με τις συμβουλές που σου προτείνουμε!

16.03.2019

εχεις διαβασει

Το 56% των γυναικών στηρίζονται στον καφέ για να τονωθούν το πρωί, σύμφωνα με έρευνα σε 1.008 άτομα, που διενεργήθηκε από την εταιρεία φυσικών προϊόντων ChromaDex. Δε χρειάζεται όμως να καταφεύγεις κάθε πρωί στην καφεΐνη για να σε «ξυπνήσει». Απλώς δοκίμασε αυτές τις συμβουλές των ειδικών για μία φυσική τόνωση.

Πώς θα έχω ενέργεια;

1. Φωτίσου

Το φως του ήλιου αποτελεί τον τρόπο που έχει η φύση να ενημερώσει το βιολογικό σου ρολόι ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις την ημέρα σου, αναφέρει ο Michael Terman, Ph.D., συγγραφέας του βιβλίου Reset Your Inner Clock. Άφησε λοιπόν τις γρίλιες σου ανοιχτές το πρωί ή άναψε ένα δυνατό φως, ώστε να μοιάζει με αυτό του ήλιου που ανατέλλει!

Διάβασε επίσης: Γιατί δεν έχεις ενέργεια; Τι φταίει και τι να κάνεις;

2. Σήκω αμέσως το πρωί από το κρεβάτι

Αν και είναι δύσκολο, πρέπει το πρωί να αντισταθείς και να μην πατήσεις το κουμπί της αναβολής στο ξυπνητήρι σου, αλλά να πεταχτείς αμέσως από το κρεβάτι, επειδή αυτό ανεβάζει την ενέργειά σου, σύμφωνα με τον Terman.

3. Κινήσου

Μόλις ξυπνήσεις, δοκίμασε να κάνεις λίγη πρωινή γιόγκα, προτείνει η Kimberly Kingsley, προπονήτρια ενέργειας και συγγραφέας του βιβλίου The Energy Cure.

4. Φάε κάτι με λάδι καρύδας

Τα τριγλυκερίδια που περιέχονται στο λάδι της καρύδας αποτελούν μία ταχύτατη πηγή ενέργειας την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα σου πιο γρήγορα και από τον καφέ, λέει η Kingsley.

5. Πάρε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

Ένα πρωινό γεμάτο με πρωτεΐνες βοηθά τα κύτταρα του εγκεφάλου σου να λειτουργούν φυσιολογικά, αναφέρει ο Joy Bauer, R.D., συγγραφέας του βιβλίου The Joy Fit Club.

Διάβασε επίσης: 10+1 τροφές που ενεργοποιούν το μεταβολισμό και είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης

6. Να αποφεύγεις να τρως αργά τη νύχτα

Όταν τρως ένα βαρύ γεύμα αργά τη νύχτα πριν κοιμηθείς, μπορεί να σε επηρεάσει μέχρι και το επόμενο πρωί, λέει ο Bauer. Αν δεν μπορείς να κρατηθείς, καλύτερα να φας κάτι ελαφρύ, με λιγότερες από 150 θερμίδες, ώστε να μη νιώθεις πρησμένη και κουρασμένη το πρωί.

7. Να πίνεις πολύ νερό

Όταν ξεχνάς να πίνεις νερό, μπορεί να νιώθεις ακόμα και υπνηλία, τονίζει ο Bauer. Φρόντισε λοιπόν να μένεις καλά ενυδατωμένη όλη την ημέρα. Και αν θέλεις να ξέρεις ακριβώς πόσο νερό έχει ανάγκη ο οργανισμός σου, πάτησε εδώ.

8. Προσπάθησε να κοιμάσαι περισσότερο

Ο μόνος τρόπος να μη νιώθεις υπνηλία είναι να κοιμάσαι επαρκώς. Ο Terman συμβουλεύει να πηγαίνεις το βράδυ για ύπνο 45 λεπτά νωρίτερα από τη Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή, ώστε να φτάνεις τις 4 συνολικά παραπάνω ώρες ύπνου τη βδομάδα. Με αυτόν τον τρόπο θα είσαι πιο ξεκούραστη και γεμάτη ενέργεια στη διάρκεια της μέρας.

Διάβασε επίσης: 4 εναλλακτικά οφέλη του ύπνου στον οργανισμό

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece