Κρίση αιμορροΐδων; Αυτή είναι η διατροφή που βελτιώνει τα συμπτώματα

Μια κρίση αιμορροΐδων είναι -τουλάχιστον- ενοχλητική. Δες εδώ πώς μπορείς να νιώσεις καλύτερα.

14.04.2020

εχεις διαβασει

κρίση αιμορροΐδων τουαλέτα ούρα αέρια έντερο υγεία

Όταν παρουσιάζεται μια κρίση αιμορροΐδων, ένας τρόπος αντιμετώπισης είναι ορισμένες διατροφικές προφυλάξεις. Γιατί είναι σημαντικό να κάνουμε αυτές τις αλλαγές στη διατροφή; Οι λόγοι είναι πολλοί: Για να προλάβουμε τη δυσκοιλιότητα και τον κίνδυνο αναιμίας λόγω της απώλειας αίματος και να βελτιωθεί η ελαστικότητα και η δύναμη των φλεβών.

Εάν έχεις τακτικά πρόβλημα με τις αιμορροΐδες, η βελτίωση και η προσαρμογή της διατροφής μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί η συχνότητά τους και να είναι πιο ήπια τα συμπτώματα.

Κρίση αιμορροΐδων: Τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε την επόμενη

Τρώτε καθημερινά φρούτα και λαχανικά

Προσφέρουν όλα τους σημαντική ποσότητα φυτικών ινών και νερό που, σε συνδυασμό, ενισχύουν την μετακίνηση των τροφών στο πεπτικό ενώ οι βιταμίνες που περιέχουν συμβάλουν στην καλύτερη υγεία του φλεβικού συστήματος.

Αντικαταστήστε τα επεξεργασμένα δημητριακά με αντίστοιχα ολικής αλέσεως

Τα ολικής αλέσεως δημητριακά, όπως το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής, το κριθάρι, η κινόα, διεγείρουν τη λειτουργία του εντέρου. Εάν υποφέρετε από πόνους στο στομάχι ή φούσκωμα, προτιμήστε τις “ενδιάμεσες” εκδοχές τους, επιλέγοντας δημητριακά με μικρή ποσότητα φυτικών ινών και αυξάνοντας σταδιακά τις ποσότητές τους στη διατροφή σας.

Αντί για χυμούς, προτιμήστε ολόκληρα τα φρούτα

Περιέχουν περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, αλλά κυρίως φυτικές ίνες που συμβάλουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Αντί για γλυκό, προτιμήστε αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα σύκα, βερίκοκα και δαμάσκηνα χάρη στα συμπυκνωμένα τους σάκχαρα ικανοποιούν την επιθυμία για γλυκό. Επιπλέον όμως περιέχουν φυτικές ίνες και δρουν ως φυσικά καθαρτικά. Απλά μην ξεφύγετε στις ποσότητες καθώς περιέχουν πολλή ζάχαρη και θερμίδες.

Πίνετε τουλάχιστον ένα μεγάλο ποτήρι νερό σε κάθε γεύμα

Το νερό ενυδατώνει το περιεχόμενο του εντέρου και γίνεται πιο εύκολη η μετακίνηση και η αποβολή των κοπράνων. Εάν έχετε συχνά πρόβλημα δυσκοιλιότητας, προτιμήστε μεταλλικό νερό πλούσιο σε μαγνήσιο που έχει ήπιες καθαρτικές ιδιότητες.

Τρώτε τέσσερις μερίδες κόκκινο κρέας την εβδομάδα

Το κόκκινο κρέας είναι μια από τις καλύτερες πηγές σιδήρου που αφομοιώνεται καλά και είναι απαραίτητο μέτρο πρόληψης εάν έχετε συχνά κρίση αιμορροΐδων και χάνετε αίμα. Γαρνίρετε το κρέας σας με φρέσκο μαϊντανό που η περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου.

Αντικαταστήστε τα μπαχαρικά με μυρωδικά

Τα μπαχαρικά, ειδικά τα πιο πικάντικα, ερεθίζουν το έντερο. Αντικαταστήστε τα στα γεύματά σας με φρέσκα μυρωδικά όπως μαϊντανό, άνηθο, δυόσμο, καυκαλήθρες, μυρώνια, που δίνουν άρωμα και γεύση αλλά δεν θα επιβαρύνουν το έντερο και την πέψη σας.

Περιορίστε τον καφέ σε έναν τη μέρα

Λόγω των διεγερτικών ιδιοτήτων του, ο καφές ευνοεί την αύξηση της πίεσης στις φλέβες και επιδεινώνει το πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει για τα αναψυκτικά που περιέχουν καφεΐνη, το τσάι και το αλκοόλ.

Πηγή: Capitalhealth.gr

Διάβασε επίσης: Πώς θα αντιμετωπίσεις τη δυσκοιλιότητα με σωστές κινήσεις

Διάβασε επίσης: Τι πρέπει να ελέγχεις στη λεκάνη (Μήπως επιπλέουν τα κόπρανά σου;)

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece