Μύθοι και αλήθειες για τη δυσκοιλιότητα: Ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση;

Πόσα από αυτά που πιστεύεις για τη δυσκοιλιότητα είναι αλήθεια και πόσα δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα;

12.01.2019

εχεις διαβασει

Μύθοι και αλήθειες για τη δυσκοιλιότητα: Ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση;

Αλήθεια: Η διάθεση μπορεί να επηρεάσει τις κενώσεις σου

Η κατάθλιψη μπορεί να πυροδοτήσει δυσκοιλιότητα ή να την κάνει χειρότερη. Η μείωση του άγχους μέσω του διαλογισμού, της γιόγκα, της βιοανάδρασης και τεχνικών χαλάρωσης μπορεί να βοηθήσει. Ο βελονισμός ή το μασάζ σιάτσου μπορούν να βοηθήσουν επίσης. Και το μασάζ στην κοιλιά μπορεί να βοηθήσει να χαλαρώσουν οι μύες που στηρίζουν τα έντερα και να κάνει το έντερό σου να κινηθεί.

Μύθος: Δεν πειράζει αν κρατιέσαι για να πας αργότερα στην τουαλέτα

Μπορεί να νιώθεις ότι έχεις πολλή δουλειά για να πας στην τουαλέτα. Ή ότι θα προτιμούσες να περιμένεις μέχρι να επιστρέψεις στο σπίτι σου. Όμως, όταν αγνοείς την ανάγκη σου το μόνο που πετυχαίνεις είναι να νιώθεις δυσάρεστα, ενώ αυτή η συνήθεια μπορεί να προκαλέσει ή να επιτείνει τη δυσκοιλιότητα αποδυναμώνοντας με τον καιρό τα μηνύματα. Κάποιοι άνθρωποι βρίσκουν πως τους βοηθά να έχουν λίγο χρόνο μετά το πρωινό ή μετά από κάποιο άλλο γεύμα για να πάνε στην τουαλέτα. Σε γενικές γραμμές, πάντως, όποτε σε καλεί η φύση, πρέπει να απαντάς.

Αλήθεια: Τα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα

Κάποια φάρμακα για τον πόνο, την κατάθλιψη, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την ασθένεια του Πάρκινσον σχετίζονται με τη δυσκοιλιότητα. Το πολύ ασβέστιο και σίδηρο μπορεί επίσης να οδηγήσουν σε δυσκοιλιότητα. Τα συμπληρώματα ασβεστίου, ειδικά αν λαμβάνονται μαζί με άλλο συμπλήρωμα ή φάρμακο που σφίγγει τα κόπρανα, μπορεί επίσης να προκαλέσουν προβλήματα. Συζήτησε με το γιατρό σου αν έχεις αυτή την υποψία.

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece