Μύθοι και αλήθειες για τη δυσκοιλιότητα: Ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση;

Πόσα από αυτά που πιστεύεις για τη δυσκοιλιότητα είναι αλήθεια και πόσα δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα;

12.01.2019

εχεις διαβασει

Μύθοι και αλήθειες για τη δυσκοιλιότητα: Ποια είναι η σωστή αντιμετώπιση;

Αλήθεια: Μια δίαιτα χαμηλή σε φυτικές ίνες μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα

Η έλλειψη φυτικών ινών στη διατροφή σου οδηγεί συχνά σε δυσκοιλιότητα. Για να την προλάβεις, προσπάθησε να προσλαμβάνεις τουλάχιστον 20 γραμμάρια τη μέρα, αλλά όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Φάε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, αντικατάστησε το λευκό ρύζι, το ψωμί και τα ζυμαρικά με προϊόντα ολικής άλεσης. Μην περιμένεις όμως αποτελέσματα σε μια βραδιά – μετά από μερικές μέρες τακτικής πρόσληψης φυτικών ινών θα πρέπει να αρχίσεις να βλέπεις βελτίωση.

Αλήθεια: Τα δαμάσκηνα βοηθούν κατά της δυσκοιλιότητας

Αυτό το μικρό, αποξηραμένο φρούτο θεωρείται δίκαιο ένα «φυσικό φάρμακο» για τη δυσκοιλιότητα. Τα δαμάσκηνα μπορούν να προλάβουν ή να βελτιώσουν τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας. Είναι γεμάτα με αδιάλυτες ίνες, καθώς και με φυσικές καθαρτικές ουσίες. Οι διαλυτές ίνες που βρίσκονται στα δαμάσκηνα μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης. Επιπλέον, είναι ασφαλή για μακρόχρονη κατανάλωση. Τα παιδιά, αν δεν τους αρέσουν τα δαμάσκηνα, μπορούν να πίνουν το χυμό τους ανάμικτο με άλλο φυσικό χυμό για να καλυφθεί η γεύση.

Αλήθεια: Το νερό βοηθάει

Η κατανάλωση άφθονου νερού βοηθά στην πρόληψη της αφυδάτωσης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα. Τα υγρά βοηθούν τα κόπρανα να μένουν μαλακά ώστε να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί η δυσκοιλιότητα. Εκτός από το να πίνεις πολύ νερό, θα πρέπει να μειώσεις τα καφεΐνούχα ή αλκοολούχα ροφήματα – γιατί σε μεγάλες ποσότητες προκαλούν αφυδάτωση.

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece