10 πράγματα που ΔΕΝ ήξερες για το hangover (και πώς θα το αντιμετωπίσεις πραγματικά)

Λανθασμένες αντιλήψεις που έχουμε για το hangover και πώς αντιμετωπίζεται.

22.12.2018

εχεις διαβασει

10 πράγματα που ΔΕΝ ήξερες για το hangover (και πώς θα το αντιμετωπίσεις πραγματικά)

5. Για να μην ξυπνήσεις νιώθοντας χάλια, φάε μια μακαρονάδα πριν πας για ύπνο

Η αλήθεια: Η συγκεκριμένη συμβουλή είναι λάθος και μάλιστα για δύο λόγους: Πρώτον, το να φας αφού έχεις ήδη μεθύσει δεν μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις το hangover. Το φαγητό, για να σε προστατεύσει από τις συνέπειες του αλκοόλ, πρέπει να το φας πριν πιεις. Δεύτερον, οποιαδήποτε τροφή έχει την ιδιότητα να καθυστερεί την ταχύτητα με την οποία το αλκοόλ απορροφάται από τον οργανισμό.

Εντούτοις, ιδανική επιλογή δεν είναι οι υδατάνθρακες (ζυμαρικά) αλλά τα λίπη! Γι’ αυτό, προτίμησε μια μπριζόλα ή πίτσα –πάντα πριν την κατανάλωση του αλκοόλ. Πριν κοιμηθείς, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πιεις νερό για να αποφύγεις την αφυδάτωση που προκαλεί το ποτό.

10 πράγματα που ΔΕΝ ήξερες για το hangover (και πώς θα το αντιμετωπίσεις πραγματικά)

6. Πιες ένα παυσίπονο πριν κοιμηθείς για να μην ξυπνήσεις με πονοκέφαλο

Η αλήθεια: Τα περισσότερα απλά παυσίπονα –αυτά που μπορείς να πάρεις από το φαρμακείο χωρίς ιατρική συνταγή- έχουν διάρκεια 5 ωρών. Γι’ αυτό, δεν πρόκειται να σε γλιτώσουν από τον πονοκέφαλο όταν ξυπνήσεις, εφτά, οχτώ ή περισσότερες ώρες αφότου πέσεις στο κρεβάτι. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις το παυσίπονο αμέσως μόλις σηκωθείς.

7. Τουλάχιστον, με τόσο ποτό θα ευχαριστηθείς ύπνο!

Η αλήθεια: Μάλλον θα συμβεί ακριβώς το αντίθετο! Ένα ποτό πριν τον ύπνο μπορεί και να σε κάνει να νυστάξεις και να αποκοιμηθείς ευκολότερα. Εάν όμως πιεις πολύ, η ποιότητα του ύπνου δεν θα μείνει ανεπηρέαστη, καθώς η φάση REM θα ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα, θα ξυπνήσεις νωρίτερα από ό,τι θα ήθελες για να έχεις χορτάσει ύπνο και θα είναι πολύ δύσκολο να αποκοιμηθείς ξανά.

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece