Τελικά, πόσο νερό πρέπει να πίνεις κάθε μέρα;

Πόσο νερό πρέπει να πίνεις κάθε μέρα; Και γιατί έχει τόσο μεγάλη σημασία.

18.07.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

10 αποτελεσματικοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό

Αποτελούμαστε από περίπου 75% νερό! Και μόνο από αυτό καταλαβαίνεις ότι η σωστή ενυδάτωση είναι σούπερ σημαντική και γι’ αυτό πρέπει να ξέρεις πόσο νερό πρέπει να πίνεις. Κι αν αναρωτιέσαι, το βέβαιο είναι ότι δεν πρέπει να  περιμένεις μέχρι να στεγνώσει το στόμα σου για να πιεις νερό, γιατί ήδη θα έχεις πάθει ήπια αφυδάτωση.

Πώς θα ξέρεις πόσο νερό πρέπει να πίνεις;

1. Πήγαινε στα εργαλεία του Shape, κάνε κλικ στο «Πόσο νερό πρέπει να πίνω;» και υπολόγισε την αναγκαία λαμβανόμενη ποσότητα νερού ανάλογα με τα κιλά σου. Φρόντισε να καταναλώνεις αρκετό μες στην ημέρα.

2. Ζυγίσου μόλις ξυπνήσεις το πρωί και για τρεις συνεχόμενες ημέρες. Εάν δεν είσαι αφυδατωμένη, το βάρος σου θα σημειώνει αυξομείωση μικρότερη του 1%, δηλαδή μισό με ένα κιλό. Εάν η αυξομείωση είναι μεγαλύτερη, ξέρεις ότι πρέπει να πίνεις περισσότερο νερό από όσο συνηθίζεις.

3. Ζυγίσου μετά τη γυμναστική. Πιες περίπου μισό λίτρο νερό για κάθε μισό κιλό που έχασες, έτσι ώστε να αναπληρώσεις τα χαμένα υγρά του σώματός σου. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητικής Ιατρικής καλό είναι να μην αποβάλλεις πάνω από 2% του βάρους του σώματός σου με την άσκηση, καθώς τότε αυξάνεται η πιθανότητα αφυδάτωσης.

Διάβασε επίσης: 10 αποτελεσματικοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό

Διάβασε επίσης: Detox νερό: Αρωμάτισε φυσικά το νερό σου και κάνε αποτοξίνωση

Γιατί είναι τόσο σημαντικό να είσαι ενυδατωμένη;

Η ήπια αφυδάτωση, η απώλεια υγρών που αντιστοιχεί περίπου στο 1-2% του σωματικού σου βάρους, μπορεί να προκαλέσει έντονη κούραση, αδυναμία για σωματική εργασία, αδυναμία συγκέντρωσης και ζαλάδα. Τα καλά νέα είναι πως αρκεί να πιεις δυο ποτήρια νερό για να αρχίσει να αναπληρώνει ο οργανισμός σου τα υγρά που έχασε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece