Γιατί Γερμανοί επιστήμονες έδωσαν το όνομα του Keanu Reeves σε βακτήριο με αντιμυκητιακή δράση;

Το fun fact της ημέρας.

Όχι μόνο το όνομα του Keanu Reeves είναι συνδεδεμένο με θετικά συναισθήματα, αφού ο διάσημος σταρ είναι ένας από τους πιο ευγενικούς, συμπαθείς και γενναιόδωρους ηθοποιούς του Hollywood, αλλά από τώρα και στο εξής θα είναι σχετικό με την επιστήμη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Γερμανού ερευνητή, Sebastian Götze, από το Ινστιτούτο Leibniz για τη μελέτη των φυσικών προϊόντων και τη βιολογία των μολύνσεων, το όνομα του Keanu δόθηκε σε ένα βακτήριο που εξολοθρεύει τους μύκητες.

"Τα λιποπεπτίδια σκοτώνουν τόσο αποτελεσματικά, που πήραν το όνομά τους από τον Keanu Reeves, γιατί εκείνος, επίσης, είναι εξαιρετικά θανατηφόρος στους ρόλους του", δήλωσε ο επιστήμονας την περασμένη Δευτέρα. Ειδικότερα, η χημική ένωση ονομάστηκε "keanumycins" (κιανουμυκίνη), η οποία καταπολεμά τις μυκητολογικές ασθένειες των φυτών και τους παθογόνους μύκητες του ανθρώπου. Όπως αναφέρθηκε στην εν λόγω μελέτη, η κιανουμυκίνη είναι αβλαβής για τα φυτά και τα ανθρώπινα κύτταρα, γεγονός που την κάνει φιλική προς το περιβάλλον σε αντίθεση με τα χημικά φυτοφάρμακα.

Η είδηση δεν άργησε να φτάσει στα αυτιά του ηθοποιού μέσω ενός φαν του, με τον Reeves να απαντά πως "θα έπρεπε να το ονόμαζαν John Wick, αλλά είναι πολύ κουλ και σουρεαλιστικό για μένα. Όμως, ευχαριστώ τους επιστήμονες. Καλή τύχη και σας ευχαριστούμε που μας βοηθάτε". Στην ουσία και οι επιστήμονες αναφέρονταν στον "φονικό" χαρακτήρα που ο ηθοποιός υποδύεται, ωστόσο αναμφίβολα η κιανουμυκίνη ακούγεται καλύτερη από την τζονγουικιμυκίνη.

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο ηθοποιός ασχολείται με την επιστήμη, γεγονός που λίγοι γνωρίζουν. Όπως μεταδίδει ο ξένος Τύπος, ο Reeves το 1999 είχε δωρίσει το 70% του μισθού του από την πρώτη ταινία Matrix (περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια) για την έρευνα κατά της λευχαιμίας. Η επιλογή, φυσικά, δεν ήταν τυχαία, αφού η μικρότερη αδερφή του, Kim, πάλευε με τον καρκίνο για τουλάχιστον 8 χρόνια.

Πριν από 1,5 χρόνο, ο ηθοποιός ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας  "John Wick 4" που θα κυκλοφορήσει στις 24 Μαρτίου, προσφέροντας στους κασκαντέρ του από ένα προσωποποιημένο ρολόι Rolex, για να τους ευχαριστήσει για τη συνεργασία τους. Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται πως ο Keanu Reeves - ο οποίος πλέον έχει το "ολόδικό" του βακτήριο- είναι ο καλύτερος άνθρωπος στο Hollywood.