Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας
Πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας: 6 εναλλακτικές επιλογές του κλασικού τοστ

Αν δεν τρως κρέας και αλλαντικά, αυτές είναι 6 εναλλακτικές επιλογές που μπορείς να βάλεις στο καθημερινό πρόγραμμά σου.

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

καλοκαιρινές συνταγές με κεράσια
5 καλοκαιρινές συνταγές με κεράσια (το φρούτο του καλοκαιριού που αγαπάμε!)

Παγωμένο γλυκό, ρολό κεράσι, γρανίτα, σαλάτα αλλά και κέικ!

Νόστιμα πρωινά με λίγες θερμίδες
Νόστιμα πρωινά με λίγες θερμίδες: 6 γευστικές ιδέες με 300 θερμίδες μόνο

Για να ξεκινήσεις τη μέρα σου και υγιεινά και με λίγες θερμίδες.

Πώς θα φτιάξεις σάλτσα pesto από kale

Μια ξεχωριστή συνταγή για να φτιάξεις σάλτσα pesto από kale.

Τι θα κάνεις το καρπούζι που έμεινε και δεν έφαγες; Γλυκό! Δες 5 εύκολες ιδέες!

Τι θα κάνεις το καρπούζι που έμεινε ή που ωρίμασε υπερβολικά; Σου έχουμε τέσσερις γλυκές χρήσεις που ούτε έχεις φανταστεί.

Το πιο γευστικό smoothie bowl με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Η μπανάνα και το φυστικοβούτυρο ταιριάζουν ιδανικά. Σε αυτό το smoothie bowl με μπανάνα θα λατρέψεις τα πάντα, ειδικά τώρα στις υψηλές θερμοκρασίες.

Διατροφή για τις αιμορροΐδες
Διατροφή για αιμορροΐδες: Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν και τι να αποφεύγεις

Όσα πρέπει να ξέρεις για τις τροφές που πρέπει να αποφεύγεις και τη διατροφή που θα βοηθήσει

συνταγή για γκρανόλα χωρίς ζάχαρη
Συνταγή για γκρανόλα χωρίς ζάχαρη από το διατροφολόγο

Πώς θα φτιάξεις μόνη σου τα πιο υγιεινά δημητριακά για το πρωινό σου με σοκολάτα!

#shapegreece