Γιατί σταμάτησες να σκέφτεσαι τη φροντίδα; Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα

Που υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.

Το Dove πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γι’ αυτό θέλει να εμπνεύσει και να κινητοποιήσει τις γυναίκες να εντάξουν την προσωπική φροντίδα ξανά στην καθημερινότητά τους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά. 

Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα "What Happened to Care?" υπενθυμίζει τη σημασία της φροντίδας του εαυτού μας, εμπνέοντας τις γυναίκες να την εντάξουν ξανά στην καθημερινότητά τους.

Κορώνα, μάσκα, γάντια, μέτρα. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τις τέσσερις αυτές λέξεις; Ίσως στο μυαλό σου να κυριαρχούν εικόνες και σκέψεις άμεσα συνδεδεμένες με την πραγματικότητα που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα.

Μέσα από τη νέα του καμπάνια, το Dove έχει σκοπό να υπενθυμίσει τη σημασία της προσωπικής φροντίδας, μια έννοια πολύτιμη, που οι περισσότερες από εμάς έχουμε ξεχάσει. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα. 

 

Tags