Στρατηγική συνεργασία Αττικών Εκδόσεων-BGM OMD για τον διαφημιζόμενο Mercedes-Benz Hellas, μέσω χρήσης data

O Όμιλος Αττικών Εκδόσεων σε συνεργασία με την BGM OMD, για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, ξεκινούν συνεργασία αξιοποίησης και χρήσης δεδομένων, μέσω της πλατφὀρμας DMP και Data Studio της Salesforce.

Οι Αττικές Εκδόσεις είναι ο πρώτος Μιντιακός Όμιλος που σε συνεργασία με τη Salesforce, εισήγαγε τη χρήση της πλατφόρμας  DMP στην Ελληνική αγορά.

Συλλέγοντας  και αναλύοντας first-party data από το online δίκτυο του Ομίλου, δημιουργήθηκαν custom segments για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, με βάση συγκεκριμένα KPIs που είχαν τεθεί από τη πλευρά του agency και του διαφημιζόμενου.

Η Mercedes-Benz Hellas έχει τη δυνατότητα στόχευσης των συγκεκριμένων custom segments σε Open Exchange Networks, καθώς και στο Premium Marketplace των Αττικών εκδόσεων (Atticamedia Network).

Ο κ. Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer του Ομίλου των Αττικών Εκδόσεων δήλωσε: "Είμαστε χαρούμενοι που η Mercedes-Benz Hellas, κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, επέλεξε να συνεργαστεί με τον Όμιλο μας, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε. Σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο  και ανταγωνιστικό ψηφιακό περιβάλλον, ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες και ανθρώπους με τεχνογνωσία, διατηρώντας την ηγετική του θέση στην Ελληνική αγορά".

Ο κ. Πέτρος Λυτρίβης, General Manager of Digital Operations της BGM OMD δήλωσε: "Η επερχόμενη κατάργηση των third party cookies στο τέλος του χρόνου, απαιτεί τον επανασχεδιασμό της data-driven στρατηγική μας. Επομένως, στα πλαίσια αυτής της στρατηγικής συμπεριλαμβάνεται η αξιοποίηση των 1st party data από μεγάλους Publishers, όπως ο Όμιλος των Αττικών Εκδόσεων, που κατέχουν πληθώρα από 1st party data και μπορούν να μας δώσουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε περισσότερο αποτελεσματικά και αποδοτικά με το κοινό στόχο μας".