Η νέα καμπάνια της Adidas είναι μια ωδή στο γυναικείο στήθος

Η εταιρεία αθλητικών ενδυμάτων καλεί τους υποστηρικτές της να γιορτάσουν την διαφορετικότητα των ανθρώπινων σωμάτων.

Μια νέα καμπάνια αθλητικών εσωρούχων λάνσαρε λίγες ώρες νωρίτερα η Adidas, δίνοντας προτεραιότητα στην άνεση και την πρακτικότητα. Στο επίκεντρο της νέας σειράς βρέθηκε το γυναικείο αθλητικό σουτιέν καθώς όπως παρατηρήθηκε από εκτεταμένη έρευνα του επιτυχημένου brand, "πάνω από το 90% των γυναικών δήλωσε ότι φοράει λάθος νούμερο καθώς δυσκολεύεται ιδιαίτερα να βρει τη σωστή εφαρμογή". 

 

Η πολυεθνική εταιρεία σε μια προσπάθεια να εξυμνήσει το γυναικείο σώμα αλλά και να αναδείξει με υπερηφάνεια τη διαφορετικότητα των ανθρώπινων σωμάτων, δημιούργησε μια νέα σειρά αθλητικών bra, η οποία περιέχει 43 διαφορετικά στιλ (εφαρμογής και υποστήριξης) σε 73 μεγέθη, ώστε όλοι να μπορούν να βρουν το κατάλληλο για εκείνους εσώρουχο.

"Πιστεύουμε ότι τα γυναικεία στήθη όλων των σχημάτων και μεγεθών αξίζουν υποστήριξη και άνεση προσαρμοσμένη ειδικά για αυτά" ανέφερε στη λεζάντα της δημοσίευσης που παρουσίαζε ουσιαστικά το λανσάρισμα της νέας σειράς. Η ανακοίνωση για τη "γιορτή του σώματος" πραγματοποιήθηκε μέσω των social media, όπου το brand δημοσίευσε δύο φωτογραφίες με ακάλυπτα σημεία του γυναικείου σώματος, τονίζοντας την σημασία της στήριξης και της αποδοχής όλων των σωμάτων. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο (χρονολογικά) post παρουσιάζεται ένα κολάζ φωτογραφιών με 25 γυναίκες – τα πρόσωπα των οποίων δεν εμφανίζονται, να ποζάρουν τόπλες αποδεικνύοντας την μοναδικότητα τους.  

 

Η προβολή της ποικιλομορφίας του ανθρώπινου σώματος απέσπασε πολλές ενθαρρυντικές κριτικές καθώς και σχόλια θαυμασμού, υποδεικνύοντας την ανάδυση μιας νέας εποχής απαλλαγμένης από στερεοτυπικούς κανόνες και πρότυπα, με επίκεντρο τη δυναμική της προσωπικής ελευθερίας και βούλησης.

Tags