Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου

Πότε είναι η χειρότερη ώρα για κάθε είδος γυμναστικής;

Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου

Η γυμναστική πρέπει να έχει ενεργό στην καθημερινότητά σου, μιας και τα οφέλη της είναι αμέτρητα. Εκτός από το είδος του workout που θα επιλέξεις, σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα παίζει και η ώρα που θα επιλέξεις να το κάνεις.

Ποια είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για να κάνεις το workout σου; Ο Michael Breus, κλινικός ψυχολόγος, δίνει την απάντησή του μέσα από το βιβλίο «Η Δύναμη του Πότε» και τις Εκδόσεις Διόπτρα.

Η χειρότερη ώρα για τρέξιμο: 6.00 π.μ. – Όταν τρέχεις τα ξημερώματα, αυξάνεται ο κίνδυνος τραυματισμών. Η θερμοκρασία του πυρήνα του σώματός σου είναι χαμηλή και οι μύες και οι αρθρώσεις σου είναι ευάλωτοι στην καταπόνηση, τις θλάσεις και τις ρήξεις. Αν μπορείς να περιμένεις 90 λεπτά από την ώρα που θα ξυπνήσεις η θερμοκρασία σου θα είναι υψηλότερη, κι έτσι ο κίνδυνος τραυματισμού μειώνεται σημαντικά.

Η χειρότερη ώρα για ομαδικά αθλήματα: Νωρίς το πρωί – Τις πρωινές ώρες δεν είσαι αρκετά ζεστή για ανταγωνιστικά ή ομαδικά σπορ, και υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να τραυματιστείς.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i