SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

25.04.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

Γέμισε το γραφείο μας γιαούρτια! Η Νάνσυ, η Ελένη, η Ευμορφία, η Σοφία κι εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε challenge το γιαούρτι – όλες τρώμε φυσικά, αλλά όχι κάθε μέρα.

Και αυτό είναι λυπηρό γιατί αν θες μια πραγματική υπερτροφή που σου κάνει καλό και πρέπει να τρως αυτή είναι το ελληνικό γιαούρτι.

Είτε επιλέξεις κάποιο απλό, το φημισμένο ελληνικό, το εμπλουτισμένο ή αυτό με τα χαμηλά λιπαρά, το γιαούρτι είναι ένα σνακ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που θα σου χαρίσει μια γενναιόδωρη ποσότητα ασβεστίου και πρωτεϊνών, μαζί με βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία συμπεριλαμβανομένου του καλίου, του φωσφόρου και του μαγνησίου.

 

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

Να πούμε για τις πρωτεΐνες;

Είναι εξαρετική πηγή πρωτεΐνης. Ένα κεσεδάκι Μεβγάλ only 2% χωρίς λακτόζη που έγινε το βασικό μας γιαούρτι αυτό το μήνα, σου δίνει 7,8 γρ. πρωτεΐνη με μόλις 99 θερμίδες. Βλέπε στο πίσω μέρος του προϊόντος για να εξετάζεις το περιεχόμενό του. Να θυμάσαι: Θέλεις όσο περισσότερες πρωτεΐνες μπορείς με όσες λιγότερες θερμίδες γίνεται.

Γιατί χωρίς λακτόζη;

Δεν έχει καμία από εμάς δυσανεξία στη λακτόζη, αλλά πάντα θέλουμε να δοκιμάζουμε τις νέες γεύσεις στα ελληνικά προϊόντα και το νέο Lactose free της Μεβγάλ από ελληνικό γάλα μας άρεσε πολύ. Αν το γιαούρτι σε φουσκώνει γενικά, η επιλογή χωρίς λακτόζη, είναι ιδανική για σένα. Είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Θα το βρεις και σε εκδοχή 0% λιπαρά αν για κάποιο λόγο θέλεις να αποφύγεις τελείως τα λιπαρά.

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

Να πούμε για το ασβέστιο;

Η υψηλή περιεκτικότητα του γιαουρτιού σε ασβέστιο, μαγνήσιο και βιταμίνη D3, αυξάνει την οστική μάζα και ενισχύει την σκελετική υγεία. Χρειάζεται σε μια σταθερή ποσότητα ασβεστίου καθημερινά για τη σωστή λειτουργία του σώματος και μία μερίδα γιαούρτι περιέχει περίπου το 20% αυτής.

Να πούμε για τα προβιοτικά;

Πέρα από τα διατροφικά συστατικά του, το γιαούρτι είναι η Νο 1 πηγή προβιοτικών.

 

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

Να πούμε και ότι είναι το ιδανικό σνακ τόσο για δίαιτα όσο και για καλή διατροφή;

Οι δύο αρχές της σωστής δίαιτας: πρέπει να περιέχει λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεσαι και πρέπει να καλύπτει όλες τις διατροφικές σου ανάγκες.

Το δεύτερο κομμάτι είναι και το δύσκολο. Κόβοντας θερμίδες, κόβεις απαραίτητα θρεπτικά
συστατικά χωρίς τα οποία μπορεί να κάνεις κακό στην υγεία σου. Συγκεκριμένα, χωρίς αρκετές πρωτεΐνες θα αρχίσεις να χάνεις μυϊκή μάζα, κάτι που θα μειώσει τις αντοχές σου
και, πιο σημαντικό, το μεταβολισμό σου.

Εδώ είναι που το γιαούρτι έρχεται σαν από μηχανής θεός να μας δώσει τη λύση.

Βρες κι εσύ το δικό σου αγαπημένο -γιατί η υγιεινή διατροφή είναι και απολαυστική – και ξεκίνα μαζί μας το SHAPE Yogurt Challenge!

Περισσότερα από News & Trends

#shapegreece